OldTejdi
Senior User
- Joined
- Jul 18, 2008
- Messages
- 537
- Reaction score
- 49
Jako i? nie widzia?em na tym forum silniku kt?ry jest warty uwagi tak jak ten, postanowi?em sobie go wrzuci? i mam zamiar update'owa? ten temat.
Mo?e najpierw przet?umacz? o co chodzi.
[silnik nie jest m?j]
Planowane ulepszenia:
Config.lua Changes
[Done] ?wiatowy czas: Dodanie czasu dnia i nocy do configu, mo?liwo?? wy??czenia. Dodane funkcje LUA do zmiany pory dnia, czy czasu serwera.
Konfiguracja opcji mieszka?: Opcje mieszka? w config.lua. PZ w domu? Zmiana nazwy domu? U?ywanie kluczy?(aleta grav tworzy klucz do drzwi)
Konfiguracja push'u: Mo?liwo?? pushu na schody?
Konfiguracja summon?w: Wi?cej opcji dla summon?w. Summony maj? zw?oki. Poziom summon?w (Mo?liwo?? lvlowania) Summon Exp % (Przelicznik z lvl na dmg)
Combat Changes - NEW
Wszystkie zmiany systemu walki b?d? dost?pne w config.lua, vocations.xml, items.xml.
Szansa unikania: Unikania atak?w b?dzie dodane do gry (automatycznie b?dzie 0 - wy??czone) i animacja uniku b?dzie mo?liwa do konfiguracji w config.lua
[50% Done] customBlockMode: Wi?cej opcji dla "defensywnego" trybu u?ywa blockChance, blockValue i blockPercent.
[50% Done] Odporno?ci gracza: wszystkie odporno?ci (ogie?, l?d, ziemia, itp) b?d? mo?liwe do konfiguracji w config.lua, vocations.xml, items.xml i player storage.
Krytyk: wszystkie warto?ci atak?w krytycznych b?d? do skonfigurowania w config.lua, vocations.xml, items.xml i player storage.
Creaturescript Changes
[Done] onWalk(cid, fromPos, toPos, dir): W pe?ni funkcjonalna funkcja w creaturescripts
[Done] onMonsterSpawn(cid)
Monster.xml Changes
[Done] Zasi?g potwor?w: Potwory mog? widzie? Ci? nawet z zasi?gu 11 kratek!
[Done] Agresja potwor?w: Potwory zmieniaj? target zale?nie od poziomu, ilo?ci zdrowia, odleg?o?ci itd.
[Done] Monster Group Flee: Je?eli potwor?w jest mniej ni? x, zaczynaj? ucieka?. (Przyk?ad: Je?eli masz spawn gdzie jest 10 orcs i wejdziesz tam w 5 graczy i zabijesz 6 orcs to pozosta?e 4 uciekn? wystraszone)
Monster Hunt Solo Players: Potwory atakuj?ce tylko samotnych graczy
Monster cornered: Potw?r mo?e nagle zawr?ci? gdy ucieka i zacz?? Ci? atakowa?
Monsters/NPCs mog? atakowa? inne Monsters/NPCs: (Orki walcz? z Minotaurami, etc)
Monster/NPC Self Defense: kreatury broni? si? atakuj?c (nawet gdy standardowo s? oboj?tne)
Creature Alert Friends: Potwory alarmuj? pobliskie stwory o Twojej obecno?ci.
Fix monster walkback: Potwory nie znikaj? gdy odejd? od respa tylko same wracaj?.
[50% Done] Wi?cej opcji w Monster.xml: Elementy, wysysanie ?ycia, health/mana regen, field damage thresh hold (how much damage a field has to do to stop the creature from walking over it).
Monster Hold Items: Potwory podnosz? dane przedmioty z ziemi, lub ze zw?ok graczy.
Patrole potwor?w.
Can Summons Summon: summony mog? mie? summony
Summon Lifetime: (Will remove creature after time limit)
Is Monster Healable: Mo?liwo?? ustawienia kt?re potwory mo?na leczy?
[Done] Mana for Monsters: Regeneracja many potwor?w
[Done] Regeneration for Monsters: Regeneracja ?ycia dla potwor?w
[Done] Monster Spellcost: Potwory u?ywaj? many do czar?w
NPC Changes
[Done] NPC/Monster Outfit Randomizer: Npc przebiera ubrania.
NPC Blocked Trigger: NPC mo?e przesuwa? blokuj?ce przedmioty, niszczy? czy zabija?.
NPC Timed Events: NPC daj? taski, czy zadania, zale?ne od czasu
NPC Aggro: NPC mo?e pod??a? za Tob?, atakowa? itp.
Attackable NPCs: NPC mo?e walczy?, po czym respi? si?
Tibia Spell Options
More Spell Customization: (czary mog? odejmowa? ?ycia, potrzebowa? przedmiot?w, czy odpowiednich skilli.
---
Wi?cej opcji w Vocations.xml: Zmiana id zw?ok (male/female), szybko?? na poziom, max summons, odporno?ci, wysysanie ?ycia, pushable, walk-through.
Silnik:
OTClient:
Tw?rc? jest "Flatlander" z r?wnoleg?ego forum.
@Update 0.1 w pierwszym po?cie
Tutorial kompilacji silnika:
Mo?e najpierw przet?umacz? o co chodzi.
[silnik nie jest m?j]
Planowane ulepszenia:
Config.lua Changes
[Done] ?wiatowy czas: Dodanie czasu dnia i nocy do configu, mo?liwo?? wy??czenia. Dodane funkcje LUA do zmiany pory dnia, czy czasu serwera.
Konfiguracja opcji mieszka?: Opcje mieszka? w config.lua. PZ w domu? Zmiana nazwy domu? U?ywanie kluczy?(aleta grav tworzy klucz do drzwi)
Konfiguracja push'u: Mo?liwo?? pushu na schody?
Konfiguracja summon?w: Wi?cej opcji dla summon?w. Summony maj? zw?oki. Poziom summon?w (Mo?liwo?? lvlowania) Summon Exp % (Przelicznik z lvl na dmg)
Combat Changes - NEW
Wszystkie zmiany systemu walki b?d? dost?pne w config.lua, vocations.xml, items.xml.
Szansa unikania: Unikania atak?w b?dzie dodane do gry (automatycznie b?dzie 0 - wy??czone) i animacja uniku b?dzie mo?liwa do konfiguracji w config.lua
[50% Done] customBlockMode: Wi?cej opcji dla "defensywnego" trybu u?ywa blockChance, blockValue i blockPercent.
[50% Done] Odporno?ci gracza: wszystkie odporno?ci (ogie?, l?d, ziemia, itp) b?d? mo?liwe do konfiguracji w config.lua, vocations.xml, items.xml i player storage.
Krytyk: wszystkie warto?ci atak?w krytycznych b?d? do skonfigurowania w config.lua, vocations.xml, items.xml i player storage.
Creaturescript Changes
[Done] onWalk(cid, fromPos, toPos, dir): W pe?ni funkcjonalna funkcja w creaturescripts
[Done] onMonsterSpawn(cid)
Monster.xml Changes
[Done] Zasi?g potwor?w: Potwory mog? widzie? Ci? nawet z zasi?gu 11 kratek!
[Done] Agresja potwor?w: Potwory zmieniaj? target zale?nie od poziomu, ilo?ci zdrowia, odleg?o?ci itd.
[Done] Monster Group Flee: Je?eli potwor?w jest mniej ni? x, zaczynaj? ucieka?. (Przyk?ad: Je?eli masz spawn gdzie jest 10 orcs i wejdziesz tam w 5 graczy i zabijesz 6 orcs to pozosta?e 4 uciekn? wystraszone)
Monster Hunt Solo Players: Potwory atakuj?ce tylko samotnych graczy
Monster cornered: Potw?r mo?e nagle zawr?ci? gdy ucieka i zacz?? Ci? atakowa?
Monsters/NPCs mog? atakowa? inne Monsters/NPCs: (Orki walcz? z Minotaurami, etc)
Monster/NPC Self Defense: kreatury broni? si? atakuj?c (nawet gdy standardowo s? oboj?tne)
Creature Alert Friends: Potwory alarmuj? pobliskie stwory o Twojej obecno?ci.
Fix monster walkback: Potwory nie znikaj? gdy odejd? od respa tylko same wracaj?.
[50% Done] Wi?cej opcji w Monster.xml: Elementy, wysysanie ?ycia, health/mana regen, field damage thresh hold (how much damage a field has to do to stop the creature from walking over it).
Monster Hold Items: Potwory podnosz? dane przedmioty z ziemi, lub ze zw?ok graczy.
Patrole potwor?w.
Can Summons Summon: summony mog? mie? summony
Summon Lifetime: (Will remove creature after time limit)
Is Monster Healable: Mo?liwo?? ustawienia kt?re potwory mo?na leczy?
[Done] Mana for Monsters: Regeneracja many potwor?w
[Done] Regeneration for Monsters: Regeneracja ?ycia dla potwor?w
[Done] Monster Spellcost: Potwory u?ywaj? many do czar?w
NPC Changes
[Done] NPC/Monster Outfit Randomizer: Npc przebiera ubrania.
NPC Blocked Trigger: NPC mo?e przesuwa? blokuj?ce przedmioty, niszczy? czy zabija?.
NPC Timed Events: NPC daj? taski, czy zadania, zale?ne od czasu
NPC Aggro: NPC mo?e pod??a? za Tob?, atakowa? itp.
Attackable NPCs: NPC mo?e walczy?, po czym respi? si?
Tibia Spell Options
More Spell Customization: (czary mog? odejmowa? ?ycia, potrzebowa? przedmiot?w, czy odpowiednich skilli.
---
Wi?cej opcji w Vocations.xml: Zmiana id zw?ok (male/female), szybko?? na poziom, max summons, odporno?ci, wysysanie ?ycia, pushable, walk-through.
Silnik:
OTClient:
Tw?rc? jest "Flatlander" z r?wnoleg?ego forum.
@Update 0.1 w pierwszym po?cie
Tutorial kompilacji silnika: