Rarzillo De Bonzo
Senior User
- Joined
- Apr 10, 2009
- Messages
- 726
- Reaction score
- 27
Jako ,?e dzisiaj poprawi?em skrypt na sagi i dzia?a on na takiej zasadzie ,?e ka?da osoba ,kt?ra zada min. 25% hp lub ostatni hit dostaje sage.
W data/Creaturescript/creaturescript.xml dodajemy:
W Creaturescirpt/sripts/login.lua
W Creaturescirpt/sripts/Saga.lua
Skrypt dzia?a na tfs 0.3.5 pl, wiem bo testowa?em xd. W miejsce wolf nale?y wpisa? nazw? potworka ,kt?ry daje nam storage.
25/100<----ile % hp trzeba zada? potworkowi aby?my otrzymali sage.
Je?eli kto? chce to mo?e da? + xd.
Screen dla potwierdzenie. Kolega zjecha? go do reda a ja dobi?em mobka i oboje dostali?my storage ;d.
Zabraniam kopiowania zawarto?ci na inne fora/serwisy.
W data/Creaturescript/creaturescript.xml dodajemy:
Code:
<event type="kill" name="saga" event="script" value="saga.lua"/>
W Creaturescirpt/sripts/login.lua
Code:
registerCreatureEvent(cid, "saga")
W Creaturescirpt/sripts/Saga.lua
Code:
function onKill(cid, target, lastHit)
if lastHit and getCreatureName(target):lower() == 'wolf' or getCreatureName(target):lower() == 'wolf' and doCreatureAddHealth(target, -(getCreatureHealth(target)*(25/100))) then
setGlobalStorageValue(1, 0)
doCreatureSay(cid, "You kill mizuki", TALKTYPE_ORANGE_1)
if getPlayerStorageValue(cid, 8000) == 1 then
setPlayerStorageValue(cid, 8000, 2)
end
end
return true
end
Skrypt dzia?a na tfs 0.3.5 pl, wiem bo testowa?em xd. W miejsce wolf nale?y wpisa? nazw? potworka ,kt?ry daje nam storage.
25/100<----ile % hp trzeba zada? potworkowi aby?my otrzymali sage.
Je?eli kto? chce to mo?e da? + xd.
Screen dla potwierdzenie. Kolega zjecha? go do reda a ja dobi?em mobka i oboje dostali?my storage ;d.
Zabraniam kopiowania zawarto?ci na inne fora/serwisy.