• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Spells Samobujstwo

Status
Zamknięty.

login989

Active User
Dołączył
Grudzień 4, 2010
Posty
120
Liczba reakcji
2
Elo przedstawiam czar samobujstwo.
data/spells/skripts zrobic tak jak robi sie czary tak dla noobow ma sie nazywac DED.lua:)
ok to wklejamymy do tego notatnika:
Kod:
local atk3 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITBYPOISON)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150000, -1.6, -150000)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_PLANTATTACK)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -20000000, -1.6, -100000000)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYAREA )
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGYBALL )
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0,6, -3000, -1.2, -4000)
arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
};
arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0,},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0,},
{0, 1, 0, 3, 0, 1, 0,},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0,},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
};
arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{1, 0, 1, 0, 0, 1, 1,},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 1, 1, 2, 0, 1, 0,},
{1, 1, 1, 0, 1, 1, 0,},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
};

local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
setCombatArea(atk3, area3)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
    doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end
function onTargetTile3(cid, pos)
doCombat(cid,combat3,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(atk3, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile3")
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, atk3, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4 }
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 200, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 400, parameters)
addEvent(onCastSpell1, 600, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 800, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 1000, parameters)
end
Potem do spells.xml dodajemy:
Kod:
<instant name="DED" words="samobujstwo" lvl="500" maglv="5" mana="3500" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="DED.lua"><vocation id="4"/><vocation id="8"/></instant>
Macie doda?em distanseffect
 
Odp: Samobujstwo

@UP
Wrzucaj Scenera
@Topic
Wed?ug mnie skrypt bezsensu i niepotrzebny. M?g?by? zrobi? taki skrypt, ale ?eby mo?na by u?y? tego czaru kiedy masz 30 punkt?w duszy (Soul) i pe?ne ?ycie. Nie mo?na te? go u?ywa?, kiedy ma si? zablokowane wej?cie do Protection Zone, kiedy go ju? u?yjemy nie spada nam plecak, tylko ca?y jeden poziom, zr?b co? takiego masz ++.

Pozdrawiam,
Laughiiz
 
Odp: Samobujstwo

No jak zrobisz tak jak powiedzia? kolega Laughiiz to b?dzie ++ :) Jak narazie skrypt przyda si? tylko w 100% zielonym, bo by?o na forum ju? kilka takich spelli. Dorobisz tamte, b?dzie ++
 
Odp: Samobujstwo

skrypt s?aby wystarczylo dopisac kilka zer itp , ale zr?b tak jak kolega wy?ej to juz b?dzie pro :P
pzdr
 
Odp: Samobujstwo

A jak kto? chce to prosze jeszcze bardziej przerobi?em :
local atk3 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITBYPOISON)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1492)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150000, -1.6, -150000)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_PLANTATTACK)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1492)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -20000000, -1.6, -100000000)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYAREA )
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGYBALL )
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1492)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0,6, -3000, -1.2, -4000)
arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
};
arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0,},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0,},
{0, 1, 0, 3, 0, 1, 0,},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0,},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
};
arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
{1, 0, 1, 0, 0, 1, 1,},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 0,},
{0, 1, 1, 2, 0, 1, 0,},
{1, 1, 1, 0, 1, 1, 0,},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0,},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,},
};

local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
setCombatArea(atk3, area3)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end
function onTargetTile3(cid, pos)
doCombat(cid,combat3,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(atk3, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile3")
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, atk3, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4 }
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 200, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 400, parameters)
addEvent(onCastSpell1, 600, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 800, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 1000, parameters)
end
To jest bardziej spoko.



Uploaded with

Lapcie scenera
 
Ostatnia edycja:
Odp: Samobujstwo

A M?g?by? og?lnie powiedzie? jak przerobi?e?. co teraz robi czy np co? zosta?o naprawione?

albo ss jaki? =/

Og?lnie fajne ?e Samob?jstwo, jednak zapewne tylko dla Emo co graj? na Fun OTS'ach xd...:ops:
 
Odp: Samobujstwo

No moim zdaniem jest to ciekawy, chocia? prosty czar.
W?tpi? ?eby kto? go u?ywa?, bo po co?
Wprawdzie ma?o przydatny, ale zawsze jest to jakie? urozmaicenie dla serwera, dobre jak kto? chce si? zrokowac :D.

Dzi?ki!
 
Odp: Samobujstwo

Przyda si? na serva 4fun, podrzuc? ziomkowi skrypta to si? pocieszy ;q
Plusik :).
 
Odp: Samobujstwo

Dobre, dobre. Ale dla PK na Hardcore to zmora - zero exp'a, bo go?ciu zobaczy, ?e nie ma szans i cyk taki czar.
 
Odp: Samobujstwo

A M?g?by? og?lnie powiedzie? jak przerobi?e?. co teraz robi czy np co? zosta?o naprawione?
albo ss jaki? =/
Og?lnie fajne ?e Samob?jstwo, jednak zapewne tylko dla Emo co graj? na Fun OTS'ach xd...:ops:

Tam gdzie czar wali tam Fire Field zostaje :).
A po za tym zwyk?y czar z DistanseEffectem
 
Ostatnia edycja:
Odp: Samobujstwo

Skrypt wed?ug mnie jest nie potrzebny, prosta instrukcja, brzydka sk?adnia, i og?lnie nie podoba mi si? zapis jego. Opr?cz tego, ?e tytu? postu posiada b??d ortograficzny, tak jest to samob?jstwo. Bez screena? Bez wi?kszego opisu? Forma postu te? jest ca?kiem kiepska, a wystarczy?oby si? troszeczk? postara?.​
 
Odp: Samobujstwo

A mi si? czar po przer?bce podoba.
Nie jest zwyczajny ma Distanseeffect i po tym jak wali z kt?rego? efektu to zostaje fire wall.
A poza tym to jest czar pod tibie 8.10 a nie tibie 8.40 sam zrobi?em posta pod 8.10 a pisze, ?e pod 8.54. Kto tak pozmienia? z b??dami.
 
Odp: Samobujstwo

Fajny czar sprawdza?am na w?asnym ots ;p ale mia?em ankiet? i 45/50 graczy powiedzia?o ze zbedny
 
Odp: Samobujstwo

Chocia? Ze Temat Juz Zamkni?ty to chcia?em doda? ze to dosy? fajne czar.Mi si? bardzo podoba ocena 8/10
 
Odp: Samobujstwo

Ponownie prosze o zamkniecie tematu!!!!
 
Odp: Samobujstwo

Fajny czar sprawdza?am na w?asnym ots ;p ale mia?em ankiet? i 45/50 graczy powiedzia?o ze zbedny


Mo?e i zb?dny ale jaki? tam jest wiesz ka?dy ma swoje zdanie moje zdanie to: Nie za ciekawy czar 5/10 za ch?ci:D
Fire Field ??
to ?atwo zrobi?.
Wystarczy sobie zobaczy? u np.: Demona jakimi czarami dysponuje, kt?re zostawiaj? Fire Fielda skopiowa? linijk? i cyk ju? masz.
 
Odp: Samobujstwo

Powiem tylko, ?e skrypt jest bezsensu... Na OTS'ach z ma?ym ratem si? nie przyda, jedynie przyda? si? mo?e troszeczke w co w?tpie na OTS'ach na, kt?rych exp idzie bardzo szybko.
 
Status
Zamknięty.
Do góry