• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

-Pozostałe Przeci??enie operator?w w obiektowym cpp.

Status
Zamknięty.

wujush

Braci si? nie traci !
Elo.

Je?li jest kto? w stanie mi wyt?umaczy? tak w skr?cie i to szybko przeci??enie operator?w. To bardzo bym prosi?.
 

Our partners and their custom servers:

Odp: Przeci??enie operator?w w obiektowym cpp.

Jest to chyba zdefiniowanie w klasie dzia?ania poszczeg?lnych operator?w.

Jest to co? czego nie wiedzia?em.
I wydaje mi si? to praktycznie zb?dne. :P
 
Odp: Przeci??enie operator?w w obiektowym cpp.



@up
int tablica[4096][4096];
Tablica taka nie mie?ci?a mi si? w pami?ci operacyjnej (W komputerze, w kt?rym typ int ma rozmiar 4 bajt?w, wymaga ona 64 megabajty pami?ci)

-- Symfonia C++ Jerzy Gr?bosz, zgadnij co mu pomog?o w tym problemie :)
 
Ostatnia edycja:
Odp: Przeci??enie operator?w w obiektowym cpp.

Prze?adowywanie operator?w, jest to definiowanie operator?w dla w?asnych typ?w. Mo?na tego dokona? w wi?kszo?ci przypadk?w jako metod? sk?adow? lub jako metod? globaln?. Prze?adowywa? mo?emy nast?puj?ce operatory:

Kod:
+ // operator dodawania, mo?e by? jedno lub dwuargumentowy
- // operator odejmowania, mo?e by? jedno lub dwuargumentowy
* // operator mno?enia (dwuargumentowy) lub operator
/
% // operator modulo (dwuargumentowy)
^
& // operator and logiczne (dwuargumentowy), lub operator uzyskania adresu (jednoargumentowy) gdy go nie zdefiniujemy robi to za nas kompilator
~
!
= // operator r?wno?ci dwuargumentowy, gdy go nie zdefiniujemy robi to za nas kompilator
<
>
+=
-=
*=
/=
%=
^=
&=
|=
<<
>>
>>=
<<=
==
!=
<=
>=
&&
||
++
--
,  // przecinek, gdy go nie zdefiniujemy robi to za nas kompilator
->*
->
() // operator wywo?ania funkcji (ile-chcemy-argumentowy)
[]
new      // ponizsze operatory gdy ich nie zdefiniujemy robi to za nas kompilator
new[]
delete
delete[]

Nie mo?na prze?adowywa?:

Kod:
.  // odniesienie do sk?adowej klasy
.* // tak wybieramy sk?adnik wska?nikiem
:: // operator zakresu
?: // operator zwracaj?cy warto?? zale?nie od spe?nienia warunku
static_cast, dynamic_cast, reinterpret_cast, const_cast
sizeof // pobranie rozmiaru danego typu, lub jego wewn?trznej sk?adowej

Jest to bardzo obszerny temat, po szczeg??owe informacje udaj si? tutaj:
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry Bottom