Msq
Active User
- Joined
- Jul 4, 2010
- Messages
- 128
- Reaction score
- 38


Na samym pocz?tku, gdy odpalimy elfa ujrzymy komunikat :

Choose a skin file to load - wybierz styl wygl?du Elfa - lecz to nic nie zmienia w opcjach bota, poza wygl?dem.

Spis tre?ci:
- 1.Healing
- 2.Aimbot
- 3.Lists
- 4.Hud
- 5. Extras.
- 6.Hotkey's/Shortkey's
- 7.Reconnect
- 8.Cavebot+Targeting
- 9.Navigation/Links/Proxy
- 10.Creature spy
- 11.Icons

Jest to podstawowa i wa?na rzecz w ka?dym bocie - leczenie.
Auto-Heal :
Spell Hi - Pierwszy poziom healingu. Od lewego okienka [-czar-] [-je?eli spadnie poni?ej xx hp to bot u?yje (czar)-] [-od ilu many bot ma si? leczy?-]
Spell Lo - Drugi poziom healingu. Wype?niamy go identycznie jak pierwszy poziom.
UH Rune - Bot b?dzie u?ywa? runy UH.
HP Potion - Bot b?dzie u?ywa? potion?w (w prawym okienku mo?emy wybra? rodzaj healt potiona).
MP Potion - Bot b?dzie u?ywa? mana potion?w, gdy spadnie poni?ej x (w prawym okienku mo?emy wybra? rodzaj mana potiona).
Healer options - W tej kategorii mo?emy ustawi? szybko?? u?ywania potion?w (je?eli u?ywacie bota na RL to zalecam zostawi? tak, jak jest), je?eli za? na OTS to mo?ecie to zmieni? ( 100 ms - 1 sekunda).
Heal friend :
W tej kategorii ustawiamy, ?eby bot leczy? naszego przyjaciela potionem/run?.
Health - Ustawiamy jakim potionem / jak? run? bot ma leczy? naszego przyjaciela.
Mana - Ustawiamy jakim mana potionem bot ma manasowa? naszego przyjaciela.
Pami?tajcie, ?e bot b?dzie leczy? tylko tych ludzi, kt?rych macie wpisanych w List Friend.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
2. Aimbot :

Owa opcja jest bardzo ?atwa w obs?udze i przydatna w warach, bo po co odlicza? combo, skoro mo?na to ustawi? w bocie, wystarczy ustawi? opcje :
- Aim leaders - wpisujemy nick osoby, kt?ra ma rozpocz?? combo.
- Lock on leader's target - zaznaczamy t? opcj?, aby Aimbot wybra? t? sam? osob? co leader.
- Aim type - tutaj wybieramy z czego nasz bot ma uderza? (oczywi?cie m?wimy o runach).
Teraz pozosta?e opcje :
a) Core Aimbot :
Priotitize mages with least cur mp - Zaznacza sorcerer'a/druid'a kt?ry ma najmniej many.
Prioritize mages with most miss. mp - Zaznacza sorcerer'a/druid'a kt?ry ma najwi?cej many.
Choose enemies with lowest cur hp - Zaznacza przeciwnika z najmniejsz? ilo?ci? hp (niezale?nie od profesji).
Auto combo paralyze/leader target - Je?li leader Aimbota wybierze osob? z parali?em nasz bot zaatakuje j?, je?li ta osoba nie b?dzie sparali?owana - bot nie zaatakuje tej osoby.
Trace shots - Dok?adniej wida? kto w kogo strzela z run.
Display best target - Zaznacza najlepszego przeciwnika (wed?ug bota).
Discount Protection zones - Zaznacza osoby bez pz.
Lock on paralyzed sub/enemies - Zaznacza ka?dego wroga/podwroga kt?ry ma na sobie parali?.
Choose subenemy if no enemy- Zaznacza podwroga je?li na ekranie nie ma wroga.
b) Trigger Aimbot :
Word triggering enabled - Zaznaczaj?c t? opcj? w??czasz Trigger Aimbot.
Execute automatically - Zaznaczaj?c t? opcj? b?dziesz automatycznie "strzela?" z target leaderem (kt?rego poda?e? wcze?niej), je?li opcja ta jest wy??czona, pozostali (kt?rzy maj? ciebie w leaderze) b?d? musieli czeka? na tw?j strza?.
Target others if target can't be shot - Gdy zdarzy si? sytuacja, ?e bot nie widzi postaci w kt?r? atak wymierzy? Aim Leader, bot b?dzie ostrzeliwa? inn? posta?.
Combo - Po wpisaniu tutaj komendy wszystkie postacie z ustawionym Aim Leaderem b?d? ostrzeliwa? dan? posta? co np. 2 sekundy.
Sync combo - Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy, Aimbot zatrzyma na chwil? combo, aby "odliczy?" je od nowa.
Paralyze - Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy, zmusza druida z wype?nionym polem do sparali?owania danego gracza.
Wi?kszych szczeg??ow na temat Aimbota dowieci? si?
c) Pozosta?e :
Ignore lower priority leaders - Ignoruje mniej wa?ne targety.
Target enemies only if skulled/war - Atakuje wroga tylko ze skullem.
Target subenemies if skulled/war - Atakuje podwroga tylko ze skullem.
Target others if skulled/war - Atakuje ka?d? inn? osob? ze skullem.
Uwaga!
W wi?kszo?ci przypadk?w potrzebna jest uzupe?niona tabelka Lists.Polecam j? wype?ni? zanim ustawimy Aimbota, aby unikn?? przypadk?w w kt?rych bot zaatakuje kogo? z naszej gildii.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
3. Lists

Enemy names - Tutaj wpisujemy nicki naszych wrog?w, tych najwa?niejszych
Subenemy names - Tutaj wpisujemy nicki naszych podwrog?w, tych mniej wa?nych.
Friend names - Tutaj wpisujemy nicki naszych przyjaci??, najwa?niejszych.
Subfriend names - Tutaj wpisujemy nicki podprzyjaci??, tych troche mniej wa?nych.
Team Marks - Po u?yciu tej opcji przy nickach pojawiaj? si? literki [F - friend] lub [E - enemy]
Przyk?ad :
Przyjaci?? widzimi w kolorze niebieskim :

Za? wrog?w w kolorze czerwonym :

Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
4. Hud

Kategoria, w kt?rej mo?emy ustawi? r??ne informacje na temat graczy/potwork?w.
a) Player info - opcja dotycz?ca graczy. :
Player Info Enabled - Zaznaczamy to, aby w??czy? pokazywanie innych opcji.
Show guild name - Gildia w kt?rej jest dana posta? b?dzie pokazywana pod nickiem danego gracza.
Show vocation, level, hp - Pod nickiem gracza b?dzie widoczna jego profesja, poziom i liczba punkt?w ?ycia.
Show estimated mana - Ko?o liczby punkt?w ?ycia b?dzie wy?wietla?a si? przypuszczalna liczba many, kt?r? mo?e mie? w tej chwili dany gracz.
Look at players automatically - Bot b?dzie automatycznie sprawdza? ka?dego gracza. Nie b?dziemy musieli klika? na niego r?cznie.
Cache player information - Wszyscy spotkani gracze i informacje o nich b?d? zapisywane do folderu playerinfo w Elfbocie. (domy?lnie C:\Program Files\ElfBot NG\playerinfo)
Look and update cached entries - Bot b?dzie aktualizowa? zgromadzone dane je?eli bed? tego wymaga?y.
b) Display options - reszta :
On-screen Info Enabled - Zaznaczamy to, aby kolejne opcje by?y wy?wietlane na ekranie.
General Information - Informacje podstawowe, Ping, Exp/h, Stime, Aktualny/Ostatni target postaci.
Death timers - Opcja ta ukazuje kiedy na naszych oczach zosta?a zabita posta?, bardzo przydane gdy chcemy „zgubi?” pz'a.
Magic wall timers - Gdy na naszych oczach zostanie rzucony Magic wall, pojawi si? informacja za ile sekund dany magic wall zniknie (dzia?a r?wnie? przy krzakach).
Activated hotkeys/shortkeys - Opcja ta pokazuje jakie hotkey'e/shortkey'e mamy w tym momencie aktywne.
Healing percentages - Gdy gracz/potw?r straci punkty ?ycia/many, lub uleczy si?, opcja ta poka?e nam ile % hp odnowi?/straci? gracz/potw?r.
Damage per secon - Zostanie wy?wietlony damage zadawany na sekund? danemu graczowi/potworowi.
Navigation & exiva players - Gdy b?dziemy kogo? szuka? za pomoc? czaru Exiva, na kraw?dzi pola gry zostanie wy?wietlony nick postaci,l iczba kratek (sqm) w ilu dana posta? jest od nas oddalona.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
5. Extras

Framerate booster – Zwi?ksza liczb? FPS?w
World Only View - Okienko Tibii powi?ksza si?. Znikaj? natomiast kana?y (default i wszystkie inne), oraz nie wida? EQ.
Open windows small -
Keep charlist open – Nie znika otworzona lista char?w
Load settings at login - Po zalogowaniu automatycznie wczytuje poprzednie ustawienia.
Open backpacks at login - Otwiera wszystkie plecaki przy zalogowaniu.
Click reuse enabled – Nie znika strza?ka z Magic wallem. Gdy raz u?yjesz mwalla, to przy ka?dym klikni?ciu LPM na widocznym obszarze rzucisz mwalla. Dzia?a dot?d a? nie klikniesz PPM.
Xray view - Widzisz name potwork?w, kt?re s? ni?ej
Alternate time format -
Use old rune aiming – Wy??cza hotkeye poczawszy od F1 a? do F12. Bijesz si? jak na kliencie 7.6.
Take screenshot at death - Robi screena w momencie gdy padasz. Zdj?cie zapisuje si? w folderze z Elfbot NG.
Load last skin - Wczytuje poprzednio u?ywany styl Elfa.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
6. Hotkey's/Shortkey's
a) Hotkeys :

W tej dziedzinie mo?na praktycznie zrobi? wszystko.. Ka?dy, kt?ry potrafi pisa? skrypty do ElfBota m?g?by zrobi? nawet skrypt o kt?rym nigdy nikt nie s?ysza?, ale przejd?my do konkret?w.
Hotkeys enabled - Zaznaczaj?c t? opcj? uaktywniamy dzia?anie hotkey?w.
Persistent - Po wpisaniu skryptu w Persistent, b?d? ukazywa?y si? informacje aktualizuj?ce si? podczas gry, np : Gold/h, Exp/h, etc.
Edit - Tutaj edytuje si? opcje, kt?re s? aktywowane poprzez aktywowanie Persistent.
Create Hotkey - Tutaj tworzymy/edytujemy hotkeye.
Panel Hotkey?w/pola - Zaznaczaj?c okienko aktywujemy skrypt, ale to nie wszystko.. W okienku obok nale?y wklei? dany skrypt, nast?pnie zaznaczy? okienko i u?y? opcji Save, natomiast w tej kategorii, je?eli chcemy, aby nasz hotkey dzia?a?, musimy w grze wcisn?? dany hotkey, kt?ry uzyli?my w skrypcie, dajmy na to przyk?ad :
[v] - (hotkey) x - auto 200 say utana vid // Gdy w grze wci?niemy x, bot automatycznie uaktywni hotkeya.
b) Shorthotkeys :

W zasadzie Shorthotkeys nie r??ni? si? niczym, pr?cz tego, ?e zamiast u?y? hotkeya, wpisujemy dan? komende w grze.
Shortkeys enabled - Zaznaczaj?c t? opcj? uaktywniamy dzia?anie shortkey'?w.
Command symbol - …
Create Shortkey - Tutaj tworzymy/edytujemy shortkeye.Shortkey'?w.
Panel Shorthotkey'?w/pola - Zaznaczaj?c okienko aktywujemy skrypt, ale to nie wszystko.. W okienku obok nale?y wklei? dany skrypt, nast?pnie zaznaczy? okienko i u?y? opcji Save, natomiast w tej kategorii, je?eli chcemy, aby nasz shorthotkey dzia?a?, musimy w grze wpisa? dan? komende, kt?r? uzyli?my w skrypcie, dajmy na to przyk?ad :
[v] - (shorthotkey) autoutana - auto 200 say utana vid // Gdy w grze wpiszemy 'autoutana', bot automatycznie uaktywni shorthotkeya.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
Spis skrypt?w do ElfBota :
7. Reconnect :
Owa opcja s???y do szybkiego przelogowania naszej postaci. W sumie.. ma?o przydatna opcja.
Aby zmiany zosta?y wprowadzone nale?y u?y? opcji Save.
8. Cavebot + Targeting
a) Cavebot :

Aby robi? waypointy nale?y chodzi? po mapce u?ywa? odpowiednich funkcji. Zobaczmy, co my tu mamy.. :
Stand – Char zatrzyma si? na chwil? w tym miejscu.
Node – Opcja podobna do Walk. Powiedzmy, ?e je?eli gonimy potworka przez p?? jaskini, to po zabiciu nie wracamy si? do poprzedniego waypointa, tylko idziemy do nast?pnego.
Walk – Biegamy od waypointa do waypointa. Gdy bijemy jakiego? potworka, to przestaje biega?, by nie nalurowa? ich sobie wi?cej.
Action – Opcja, kt?r? mo?emy bardzo rozbudowa?. Tu w?a?nie dodajemy skrypty takie jak depositer, rozmowa z NPC, levitate itd...
Rope – Domy?lnie u?ywa zwyk?ej Rope na rope place. Wa?ne, by wcze?niej zaznaczy? opcj? Stand.
Ladder – Wchodzi po drabinie. R?wnie? najpierw trzeba u?y? obok (lub na miejscu drabiny) opcji Stand.
Shovel – Domy?lnie u?ywa zwyk?ego Shovela
Lure – Gdy u?yjemy tej opcji, to bot b?dzie lurowa? potworki do tego miejsca.
Show labels – Zamiast numerk?w (pozycji) w Waypoints wida? nazw?, kt?r? wpisali?my w opcji Label.
Follow waypoionts – No i fina?.. Od tej pory bot b?dzie chodzi? po wybranych waypointach.
Tutaj pozwol? sobie skopiowa? cz??? owego zadania :
Wchodzenie w/na - dziury, rope place, schody, drabiny, etc.

W tym przypadku stajemy na schodach, zaznaczamy w Emplacement opcj? North, a nast?pnie klikamy Walk. Tak samo robimy, gdy schody np. s? po lewej, czy te? prawej stronie, tylko zamiast Emplacement North, u?ywamy np. West/East. Tak samo robimy z wchodzeniem do dziury.
Saving & Loading Settings - wczytujemy, lub zapisujemy dany waypoint.
Alerts :
S – Odtwarza alarm.
P – Wstrzymuje wszystkie funkcj? Cavebota.
X – Daje loga.
R – Pr?buje zalogowa? si? ponownie.
----------------------------------------------------
Player on screen – Gdy kto? jest na naszym ekranie.
GM/CM detected – Gdy teleportuje si? do nas GM lub CM.
Player attaking – Gdy kt?ry? gracz nas zaatakuje.
Default chat msg – Gdy na naszym kanale default pojawi si? jakakolwiek wiadomo??.
Private chat msg – Gdy kto? do nas napisze prywatn? wiadomo??.
Disconnected – Gdy nas wyloguje.
Cavebot Hotkeys :
Tu wklejamy nasze hotkeye, kt?re b?d? odpalone wraz z tymi waypointami.
Looting :
W tym miejscu wybieramy co mamy zbiera? do naszego plecaka. Mamy trzy okienka do wype?nienia. Od lewej.
Pierwsze pole – Wpisujemy ID danego itemu. Aby zobaczy? ID nale?y klikn?? „look” na item, a jego ID poka?e si? nam w miejscu, w kt?rym wy?wietlany jest napis „You are full”.
Drugie pole – Wpisujemy e, gdy chcemy zbiera? dany item do plecaka, lub g, gdy chcemy dany item/dane itemy wyrzuca? pod siebie.
Trzecie pole - Wpisujemy dowoln? nazw? itemu. Nie ma znaczenia co tam wpiszemy.
Options :
Use Rope – Wybieramy jakiej liny ma u?ywa?, je?eli mamy gdzie? w skryptach zaznaczon? opcj? Rope.
Use Shovel – Wybieramy jak? ?opat? mamy u?ywa?, je?eli mamy gdzie? w skryptach zaznaczon? opcj? Shovel.
Open next bp – Gdy w plecaku mamy plecak i ten pierwszy zostanie zape?niony, to otworzy drugi.
Loot nearby targets – Otwiera tylko potworki, kt?re pad?y obok. Otwiera r?wnie? bagi.
Loot distant targets – Zapami?tuje gdzie pad?y potworki i otwiera je wszystkie.
b) Targeting :

Monsters definition and behaviours :
Poni?ej opisz?, jak doda? monstera do targetingu.
Name - Wpisujemy jakiego? potworka, kt?ry ma by? zabijany przez naszego chara.
Count – Gdy count jest na Any, to targeting dzia?a przy dowolnej liczbie potwor?w.
Setting – Cyfra, kt?r? tutaj wybierzemy wyznacza warto?? dla ilu potwork?w widzianych na ekranie ustawienie b?dzie dzia?a?.
Categories - ...
HP% range - Wybieramy ile HP ma zje?d?a? potworkowi. Domy?lnie od 100 do 0 (liczone w procentach).
Danger level – Wybieramy poziom niebezpiecze?stwa potworka. Im wy?sza warto?? tym potw?r jest bardziej niebezpieczny i bot b?dzie pr?bowa? go zabi? w pierwszej kolejno?ci.
Monster attacks :
- Don’t avoid – Nie ucieka przed potworkami.
- Avoid wave – Unika atak?w typu fire wave Draga.
- Avoid beam – Unika atak?w typu energy beam Warlocka.
- Malee Strike – Stoi w miejscu gdy zobaczy potworka. Jednak gdy ten podejdzie, to zawsze ustawia si? twarz? w twarz.
- Malee Parry – Bot po prostu podchodzi do potworka i stoi. Ale gdy mamy na sobie wi?cej ni? 2 potworki, to zaczyna tak biega?, by bi?y go tylko 2.
- Dist Away – Uciekamy przed potworkami. Na ile kratek ma ucieka? b?dzie opisane w Stance Options.
- Melee Reach – Podchodzi i klatuje potworka nie ruszaj?c si? przy tym.
- Melee ParryReach – ...
- Melee Approach – Bot b?dzie podbiega? do potworka i ustawia? si? na skos.
- Melee Cirlce – ...
- Melee ReachCircle – Podbiega do potworka, ustawia si? na skos od strony, w kt?r? ma skierowan? potworek g?ow?.
- Melee ReachStrike – Podbiega do potworka, a g?ow? zawsze kieruje w stron? przeciwn? do niego.
- Distance Wait – ...
- Lose Target - Stara si? zgubi? cel.
- Lure Target - Luruje potworka.
Attack mode :
- Stand/Offensive – Posta? stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na full atk.
- Stand/Balanced – Posta? stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na balanced.
- Stand/Defensive - Posta? stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na defie.
- Chase/Offensive – Posta? biegnie do potworka i bije na full atk.
- Chase/Balanced - Posta? biegnie do potworka i bije na balanced.
- Chase/Defensive - Posta? biegnie do potworka i bije na defie.
Play alarm – odtwarza alarmy.
Loot monster – Podbiega do cia? potwork?w, otwiera je i zbiera loota, kt?rego podali?my w Cavebot.
Stance Options :
Range distance – Wybieramy ile kratek od potworka ma si? trzyma? z daleka. Najlepiej mie? zaznaczon? opcj? Dist Away.
Attack frequency – Z jak? cz?stotliwo?ci? ma sprawdza? odleg?o?? mi?dzy Tob? a potworkiem.
Ignore other’s monster – Ignoruje reszt? potwork?w, ucieka tylko przed tym jednym.
Ignore Anti-bot monsters – Ignoruje potworki zwane „antybotami”.
Allow diagonal movement – ...
Run Targeting – Dopiero teraz wszystkie stworzone opcje zaczynaj? dzia?a?.
Target selection :
List Order – Najpierw kara potworka, kt?ry znajduje si? wy?ej w Monster Definition.
Health – Napada te potworki, kt?re maj? procentowo mniejsz? ilo?? HP.
Proximity – Bije potworki znajduj?ce si? najbli?ej.
Danger – Bije te, kt?re s? najniebezpieczniejsze.
Random – Tak jakby losowo wybiera? potworka, kt?rego ma bi?.
Stick – Je?eli potworek ucieknie, a p??niej wr?ci, to zostanie on ponownie zaatakowany.
Target must be reachable – Je?eli mo?emy podej?? do potworka, to b?dziemy go atakowa?.
Target must be shootable – Je?eli zobaczymy potworka na ekranie i b?dzie mo?na w niego odda? strza? z czaru/runy (niekoniecznie podej?? do niego), to b?dzie go atakowa?.
9. Navigation/Links/Proxy



Tutaj mamy rozmaite opcje dotycz?ce ??czenia 2 bot?w w jeden (po odpowiednim ustawieniu dwie lub wi?cej postaci na r??nych lub tych samych ?wiatach b?dzie robi?o to samo co inna posta? z odpalonym serwerem.
Szczerze m?wi?c, nigdy si? tym nie bawi?em, wi?c nie b?d? w tym macza? palce.
10. Creature spy

Po wybraniu tej opcji pojawi si? okienko, na kt?rym bed? pokazane wszystkie potwory, postacie znajduj?ce si? w zasi?gu wzroku postaci jak i te, kt?re s? pod i nad nami. Podane s? szczeg??owe informacje takie jak:
- Pozycja wzgl?dem postaci.
- Poziom zdrowia (w procentach).
- Szybko??.
11. Icons

Ikony s? to zwyk?e skrypty z t? ro?nic?, ?e aktywujemy je poprzez klikni?cie przyciskiem myszki na symbolu ikony.
Umo?liwiaj? one np. :
- Szybk? zmian? soft?w na bohy i odwrotnie, szybk? zmian? boh?w na softy.
- Szybkie wy??cznie cavebota i targetingu.
Lclick - Akcja przy klikni?ciu na ikon? Lewym przyciskiem myszy.
Rcklick - Akcja przy klikni?ciu na ikon? Prawym przyciskiem myszy.
Size - Rozmiar ikony.
On - W??cza dan? ikon?
Bkg Draw - Pokazuje ikon? na drugim planie.
Enable icons - Uaktywnia wszystkie ikony.
Copy - Kopiuje parametry z Inactive state do Active state.
Make icon space top - Robi miejsce na ikony na g?rze panelu gry.
Make icon space bottom - Robi miejsce na ikony na dole panelu gry.
Large - Powi?ksza miejsce na ikony.
Inactive state - Kolory, miejsce ikony, gdy jest nieaktywna.
Active state - Kolory, miejsce ikony, gdy jest aktywna.
~Zako?czenie~
To ju? koniec. Przyznam si? szczerze, ?e dan? cz??? targetingu i cavebota kopiowa?em z innego Forum, aczkolwiek reszte pisa?em samemu.
Je?eli za? chodzi o kopiowanie to dopilnowa?em, by nie by?o tam ani jednej liter?wki, tak samo dopilnowa?em tego, aby wszystko by?o przejrzy?cie napisane.
Dzi?kuj?,
by Msq
by Msq
Notka moderatorska: |
Sklejam w ca?o??. |