Painkiller94
Active User
- Dołączył
- Czerwiec 9, 2014
- Posty
- 123
- Liczba reakcji
- 5
Jako ?e mapa Wodbo ma w c**j bug?w, jest og??em do dupy i ssie ga??, postanowi?em jednak u?ywa? swojej palety grafik, bo i tak poza miastami (i to nie do ko?ca) i kilkoma respami musze wszystko robi? od nowa bo raz - mapa w 60% to krzaki i bandity ewentualnie wolfy, dwa - ma pe?no bug?w i grafik z tibii kt?rych nie znosz?, trzy - miejsca s? tak popier****ne, ?e je?li chcia?bym wprowadzi? scouter czy spadaj?ce smocze kule, to musz? ka?de miejsce ustawia? oddzielnie. Cztery - ssie. Wi?c tak czy owak tak b?dzie wygl?da?a mapa mojego Wodbo: (miejsca kt?re czemu? s?u?y?y, czyt. namek island i 3 inne respy na krzy?, zostan? na swoim miejscu).
Mapa miasta (jeszcze przed wyko?czeniem, nie chcia?o mi si? sk?ada? nowej):
I pojedyncze screeny :
Rozp****ol item?w i sprit?w oraz pliku dat i spr te? ssie, postanowi?em od nowa zbudowa? plik items.otb, tibia.dat oraz tibia.spr. Client wa?y 1.3mb spakowany i bardzo si? ciesze z tego powodu. Widoczna mapa zaj??a mi (wraz z tworzeniem nowych plik?w) mo?na powiedzie? 10h pracy. Btw Object Builder ?wietna sprawa.
Wszystko co zrobi? b?d? aktualizowa? tutaj.
Ps. Wkur***em si?
Mapa miasta (jeszcze przed wyko?czeniem, nie chcia?o mi si? sk?ada? nowej):

I pojedyncze screeny :





Rozp****ol item?w i sprit?w oraz pliku dat i spr te? ssie, postanowi?em od nowa zbudowa? plik items.otb, tibia.dat oraz tibia.spr. Client wa?y 1.3mb spakowany i bardzo si? ciesze z tego powodu. Widoczna mapa zaj??a mi (wraz z tworzeniem nowych plik?w) mo?na powiedzie? 10h pracy. Btw Object Builder ?wietna sprawa.
Wszystko co zrobi? b?d? aktualizowa? tutaj.
Ps. Wkur***em si?