Mateorixis
Advanced User
- Joined
- Oct 30, 2010
- Messages
- 233
- Reaction score
- 12
Witam, chcia?bym przedstawi? m?j czar.
Czar ten dzia?a na zasadzie exura gran mas res tylko ?e daje man? a nie hp. ?eby to jako? zbalansowa? zrobi?em, ?e mo?e to u?ywa? tylko ed z 200 levelem kosztem 2k many
Czar jest bardzo ?atwy i amatorski, ale i tak postanowi?em go wrzuci?... mo?e komu? si? przyda?.
Testowa?em go na tibi 9.10 i dlatego da?em taki prefiks mo?liwe, ?e b?dzie dzia?a? na wcze?niejszych wersjach, ale nie jestem pewny na 100%
Wi?c tak w data/spells/scripts tworzymy plik mana healing.lua i wklejamy do niego zawarto?? tego kodu:
Nast?pnie do data/spells/spells.xml wklejamy zawarto?? tego kodu:
Czar ten dzia?a na zasadzie exura gran mas res tylko ?e daje man? a nie hp. ?eby to jako? zbalansowa? zrobi?em, ?e mo?e to u?ywa? tylko ed z 200 levelem kosztem 2k many
Czar jest bardzo ?atwy i amatorski, ale i tak postanowi?em go wrzuci?... mo?e komu? si? przyda?.
Testowa?em go na tibi 9.10 i dlatego da?em taki prefiks mo?liwe, ?e b?dzie dzia?a? na wcze?niejszych wersjach, ale nie jestem pewny na 100%
Wi?c tak w data/spells/scripts tworzymy plik mana healing.lua i wklejamy do niego zawarto?? tego kodu:
PHP:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_MANADRAIN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, false)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETPLAYERSORSUMMONS, true)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
setHealingFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 5, 5, 10, 10)
local area = createCombatArea(AREA_CIRCLE3X3)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Code:
<instant name="Mana Healing" words="mana gran mas res" lvl="200" mana="2000" prem="0" aggressive="0" exhaustion="3000" groups="2,1000" icon="82" needlearn="0" event="script" value="healing/mana healing.lua">
<vocation id="2"/>
<vocation id="6"/>
</instant>
@edit
Dorzucam zmieniona wersje skryptu, tak aby czar nie leczyl samego siebie a tylko swoich przyjaciol:
PHP:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_MANADRAIN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, false)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETPLAYERSORSUMMONS, true)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
setHealingFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 5, 5, 10, 10)
local arr = {
{0, 0, 0, 0 ,0 ,0 ,0},
{0, 0, 1, 1 ,1 ,0 ,0},
{0, 1, 1, 1 ,1 ,1 ,0},
{0, 1, 1, 2 ,1 ,1 ,0},
{0, 1, 1, 1 ,1 ,1 ,0},
{0, 0, 1, 1 ,1 ,0 ,0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end