• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Spells Mana Healing

Status
Zamknięty.

Mateorixis

Advanced User
Dołączył
Październik 30, 2010
Posty
233
Liczba reakcji
12
Witam, chcia?bym przedstawi? m?j czar.
Czar ten dzia?a na zasadzie exura gran mas res tylko ?e daje man? a nie hp. ?eby to jako? zbalansowa? zrobi?em, ?e mo?e to u?ywa? tylko ed z 200 levelem kosztem 2k many :)
Czar jest bardzo ?atwy i amatorski, ale i tak postanowi?em go wrzuci?... mo?e komu? si? przyda?.
Testowa?em go na tibi 9.10 i dlatego da?em taki prefiks mo?liwe, ?e b?dzie dzia?a? na wcze?niejszych wersjach, ale nie jestem pewny na 100%
Wi?c tak w data/spells/scripts tworzymy plik mana healing.lua i wklejamy do niego zawarto?? tego kodu:

PHP:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_MANADRAIN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, false)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETPLAYERSORSUMMONS, true)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
setHealingFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 5, 5, 10, 10)

local area = createCombatArea(AREA_CIRCLE3X3)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end
Nast?pnie do data/spells/spells.xml wklejamy zawarto?? tego kodu:
Kod:
<instant name="Mana Healing" words="mana gran mas res" lvl="200" mana="2000" prem="0" aggressive="0" exhaustion="3000" groups="2,1000" icon="82" needlearn="0" event="script" value="healing/mana healing.lua">
		<vocation id="2"/>
		<vocation id="6"/>
</instant>

@edit
Dorzucam zmieniona wersje skryptu, tak aby czar nie leczyl samego siebie a tylko swoich przyjaciol:
PHP:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_MANADRAIN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, false)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETPLAYERSORSUMMONS, true)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
setHealingFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 5, 5, 10, 10)
local arr = {
{0, 0, 0, 0 ,0 ,0 ,0},
{0, 0, 1, 1 ,1 ,0 ,0},
{0, 1, 1, 1 ,1 ,1 ,0},
{0, 1, 1, 2 ,1 ,1 ,0},
{0, 1, 1, 1 ,1 ,1 ,0},
{0, 0, 1, 1 ,1 ,0 ,0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area) 
function onCastSpell(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end
 
Odp: Mana Healing

ma?o w tym sensu
ktos sie uleczy tym, i znowu i znowu, i wbije sobie magic lvl 9999+++
 
Odp: Mana Healing

Co do tego czaru to nie polecam nikomu albo ?e kto? robi orshaabal ots'y.
A co do skryptu to da si? kopiuj wklej i zmieni? jedn? linijk?.
 
Odp: Mana Healing

ma?o w tym sensu
ktos sie uleczy tym, i znowu i znowu, i wbije sobie magic lvl 9999+++

Uzywanie czaru kosztuje wiecej many niz regeneruje. Tak jest ustawiona formula domyslnie, a mozna ja przeciez ustawic jak sie chce.
Wiec generalnie po uzyciu i tak traciles mane a zyskiwali ja tylko twoi sojusznicy.
Czar jak najbardziej ma sens.

Co do tego czaru to nie polecam nikomu albo ?e kto? robi orshaabal ots'y.
A co do skryptu to da si? kopiuj wklej i zmieni? jedn? linijk?.

Ten skrypt jak nabardziej nadaje sie nawet na rpg ots...
Wystarczy troche myslenia.
 
Status
Zamknięty.
Do góry