R A H
Senior User
- Dołączył
- Maj 24, 2014
- Posty
- 1342
- Liczba reakcji
- 47
Czar lecz?cy : ]
Wygl?da tak...
A chcia?bym, ?eby wygl?da? tak ...
Przyk?ad:
Min leczenie: Lvl * 1.3 * mlvl * 1.2
Max Leczenie: Lvl * 1.5 * mlvl * 1.3
Da?o by rad? co? takiego ustawi?
?
?eby ?atwo mo?na ustawi? leczenie?
(?atwiej zrobi? balans):tongue:
Rep++ Oczywi?cie
Wygl?da tak...
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HEALING)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, false)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)
setHealingFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 5, 5, 1.5, 2)
function onCastSpell(cid, var)
if isPlayer(cid) == TRUE then
if exhaustion.check(cid, 30030) then
return FALSE
else
return doRemoveCondition(cid, CONDITION_PARALYZE), doCombat(cid, combat, var)
end
else
return doRemoveCondition(cid, CONDITION_PARALYZE), doCombat(cid, combat, var)
end
end
A chcia?bym, ?eby wygl?da? tak ...
Przyk?ad:
Min leczenie: Lvl * 1.3 * mlvl * 1.2
Max Leczenie: Lvl * 1.5 * mlvl * 1.3
Da?o by rad? co? takiego ustawi?

?eby ?atwo mo?na ustawi? leczenie?
(?atwiej zrobi? balans):tongue:
Rep++ Oczywi?cie