Jak dzia?a?
Przy pierwszym logowaniu gracz otrzyma ustalon? ilo?? capa.
Gdzie doda??
creaturescripts.xml:
skrypt.lua:
Dodatkowe uwagi:
Do poprawnego dzia?ania skrypt wymaga funkcji getPlayerMaxCap, je?li wasz silnik jej nie posiada to prosz? j? doda? na ko?cu skryptu lub w libach.
Przy pierwszym logowaniu gracz otrzyma ustalon? ilo?? capa.
Gdzie doda??
creaturescripts.xml:
Kod:
<event type="login" name="[B]cap[/B]" event="script" value="[B]skrypt.lua[/B]"/>
skrypt.lua:
Kod:
function onLogin(cid)
local cap = getPlayerMaxCap(cid) + 500 -- 500 to warto?? capa jak? ma doda?
if getPlayerStorageValue(cid, 10134) ~= 1 then
doPlayerSetMaxCapacity(cid, cap)
setPlayerStorageValue(cid, 10134, 1)
end
return true
end
Dodatkowe uwagi:
Do poprawnego dzia?ania skrypt wymaga funkcji getPlayerMaxCap, je?li wasz silnik jej nie posiada to prosz? j? doda? na ko?cu skryptu lub w libach.
Kod:
function getPlayerMaxCap(cid)
local query = db.getResult("SELECT `cap` FROM `players` WHERE `id` = " .. getPlayerGUID(cid) .. ";")
if query:getID() ~= -1 then
return query:getDataInt("cap")
end
query:free()
return LUA_ERROR
end
Zabraniam kopiowania zawarto?ci na inne fora/serwisy.
Notka moderatorska: |
+10 pkt do konkursu |