• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

-Tibia 8.42 Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Status
Zamknięty.

Grimek92

Advanced User
Dołączył
Luty 26, 2010
Posty
224
Liczba reakcji
21
grimlogo.png

Temat kt?ry tutaj zamieszczam nie jest przeznaczony dla os?b, kt?re czuj? si? zawiedzione
op??nieniami. Dla tych niezadowolonych - proponuj? za?o?enie w?asnego tematu. Enjoy! ^^

Wszystkim, kt?rzy pierwszy raz spotkali si? z naszym serwerem i nie wiedz? o nim nic,
polecamy przej?cie do zapowiedzi pierwszej


zapowied? II
grimotslogo.png


Na pocz?tek obalimy pewien mit i jednocze?nie odpowiemy na pytania wielu os?b kt?re pisz? do
nas na gg z pytaniem, czy OTS upad?, czy w og?le kiedykolwiek wystartuje? Tak! Sewer wystartuje
i ma si? naprawd? dobrze. Gdyby?my nie mieli zamiaru go wypuszcza? nie pracowaliby?my po kilka
godzin dziennie, no i nie by?oby tej zapowiedzi. Nie podajemy ?adnej daty startu z uwagi na to, ?e
nie chcemy powt?rzy? tego, co wydarzy?o si? kilka miesi?cy temu. Teraz przejd?my do konkret?w.
Przez te kilka miesi?cy, przez kt?re z naszych stanowisk pracy nie wyp?ywa?y praktycznie ?adne
nowe informacje na temat Grim OTSa, sporo si? zmieni?o:


profesje.png

Na Grim OTS zobaczycie dziewi?? r??norodnych profesji, ka?da ze swoim unikalnym strojem i
umiej?tno?ciami. Ka?da z tych profesji otrzymuje zupe?nie inny zestaw zakl?? ni? ten, znany
nam wszystkim. Graj?c na Grim OTS mo?ecie zapomnie? o runach Sudden Death, Ultimate
Explosion itd. Wszystkie czary stworzone s? przez nas od zera, po to by by?y maksymalnie
dopasowane do postaci, kt?re s? w stanie je opanowa?.
Czarodzieje
czarodziej.jpg

Delikatni cia?em, silni umys?em. Ich si?a tkwi w magii i r??d?kach. ?ywio?ami, kt?re opanowali niemal
bezb??dnie s? ogie?, energia i wiatr. Przyk?adowe zakl?cia to deszcz meteoryt?w i przywo?anie feniksa.
Nekromanci
nekromanta.jpg

Mistrzowie ?mierci i kl?tw. S? w stanie wskrzesza? umar?ych. Pos?uguj? si? czarn? magi? opart? na
?ywiole ?mierci, truci?nie i psychice. Si?a ich upad?ego umys?u to mi?dzy innymi wysysanie ?ycia,
atak nag?ej ?mierci i kl?twach os?abiaj?cych jego przeciwnik?w.
Szamani
szamanz.jpg

Za sw?j dom uwa?aj? las, ?yj? w zgodzie ze zwierz?tami, swoj? si?? czerpi? z zi??, zakl?? lodu, wody,
natury i ska?. S? w stanie manipulowa? zjawiskami pogodowymi, wzywa? burze i cyklony. Szamani
mog? wykorzysta? matk? natur? wzywaj?c pl?cza, lodowe kryszta?y, przeobra?aj?c si? w nied?wiedzie
i wilko?aki pozyskuj?c tym samym ich moc.
Kap?ani
kapann.jpg

S? to ludzie powo?ani przez ich boga. ?yj? by mu s?u?y?, dlatego te? dostaj? od niego przer??ne
dary w postaci umiej?tno?ci. Kap?ani nie s? postaciami magicznymi. Walcz? broni? bia??, znaj?
niewiele zakl??. S? mistrzami ?ask i leczenia. Znakomici i czasem niezast?pieni w grupie przyjaci??,
darz? ich przer??nymi ?askami, lecz? i walcz?.
Paladyni
paladyn.jpg

S? wojownikami ?wiat?a. Ich b?g, kt?remu s? r?wnie wierni jak kap?ani, daje im si?? i wytrwa?o??
w walce. Bardzo silni i odporni na ciosy, jednak nienajlepsi we w?adaniu broni?. Nie s? w stanie
w?ada? ci??kimi broniami dwur?cznymi, zawsze z tarcz? i twardym pancerzem. S? wy?mienitymi
jednostkami w wi?kszych bitwach. Bior? na siebie wi?kszo?? przyjmowanych obra?e?. Z kap?anem
tworz? doskona?y duet. Silna wiara daje im mo?liwo?? w?adania lekk? magi? ?wiat?a i kilkoma aurami.
Barbarzy?cy
barbarzyca.jpg

Urodzeni wojownicy. Silni, zwinni i waleczni. Cz?sto popadaj?cy w furi? potrafi? zadawa? zdumiewaj?ce
obra?enia, nie przywi?zuj? jednak najwy?szej wagi do obrony. Nie potrafi? u?ywa? tarcz gdy? jest
to sprzeczne z ich ideologi? jakoby najlepsz? obron? by? atak. Nie znaj? magii, maj? jednak kilka
ciekawych umiej?tno?ci. Ich si?? na polu walki pr?cz broni tworz? okrzyki i umiej?tno?ci specjalne.
?owcy
owca.jpg

S? postaciami do?? kruchymi i niezbyt silnymi, jednak niezwykle zr?cznymi. Ci?ciwy ich ?uk?w i kusz
s? niezwykle mocne, nadaj? wi?c one zawrotne pr?dko?ci ich strza?om. Zaawansowani ?owcy nauczyli
si? r?wnie? na przyk?ad strzela? p?on?cymi strza?ami. Zadaj? oni du?e obra?enia na odleg?o??.
Zab?jcy
zabjca.jpg

Ponura posta?, kt?ra dzi?ki swojej zr?czno?ci nauczy?a si? w?ada? dwiema broniami na raz.
U?ywa szpon?w i kastet?w kt?re z niezwyk?? szybko?ci? zadaj? wiele, jednak niezbyt mocnych
obra?e?. Zdecydowanie najszybsza profesja ze wszystkich, potrafi?ca doda? skrzyde? butom
swoich towarzyszy. Do ich umiej?tno?ci mo?emy zaliczy? r?wnie? rzucanie szurikenami, zadawanie
kilku cios?w w czasie jednej sekundy, uniki i tym podobne.
Piraci
piratv.jpg

Profesja u?ywaj?ca prymitywnych, niedoskona?ych pistolet?w na o?owiane kule. Zadaj?
pot??ne obra?enia, jednak nie cz?sto trafiaj?. Nie potrafi? w?ada? magi?, maj? niewiele
umiej?tno?ci specjalnych, jednak ch?tnie napij? si? ze swoim wrogiem by go os?abi? lub
wyostrz? sw?j wzrok maksymalnie, by ich kule pada?y prosto w serce przeciwnika.




nowytsystem.png

Maksymalnie zmienili?my system czar?w i umiej?tno?ci. U nas, czaru nie b?dziecie
aktywowali poprzez wypowiadanie magicznej formu?y, lecz poprzez u?ywanie ikon
je symbolizuj?cych, kt?re b?d? znajdowa?y si? w waszej ksi?dze zakl??. Musieli?my
niestety zrezygnowa? z kolczyk?w kt?re dodali?my wcze?niej, jednak s?dzimy, ?e
ta zmiana, wyjdzie nam na dobre. Oczywi?cie nie wszystkich czar?w b?dzie mo?na
u?ywa? ca?y czas. Do tego calu wprowadzili?my "Timery" czyli liczniki graficzne
odliczaj?ce nam czas "?adowania si?" danej umiej?tno?ci.
magiae.jpg





setknowyhc.png

Nowe profesje, potwory i tereny zmusi?y nas do dodania kilku tysi?cy nowych sprit?w
tworz?cych ??cznie kilkaset nowych przedmiot?w i kreatur. Dodawali?my r?wnie? nowe
efekty dla naszych do?? oryginalnych czar?w, umiej?tno?ci i aur. Teraz postaram si?
pokaza? wam kilka z nich:
itemynaze.png

Wi?kszo?? grafik wykonana zosta?a przez Nixodina, kilka przeze mnie,
kilka przez r??ne osoby kt?re zg?osi?y si? do nas by nam pom?c.
grafikinaszekopia.png





nowekreatury.png

Dodali?my kilkadziesi?t nowych kreatur, zar?wno dla tych s?abszych
jak i lepszych graczy. Wszystkie z prezentowanych stworzone s? przez nas
i nie znajdziecie ich na ?adnych innych serwerach. Na serwerze jest r?wnie?
kilka kreatur z grafik oddanych do powszechnego u?ytku ze wzgl?du na ma??
ilo?? czasu jak? dysponujemy i po?piech. A o to kilka z nich (naszych):

Upad?e Minotaury
Znajdziesz je w najg??bszych labiryntach ?wiata przedstawionego.
Niezwykle silne, walcz?ce w grupie. Co? dla wi?kszych grup ludzi.
mino.png


Trupy
Gospodarze ponurych siedlisk, do kt?rych nie zdo?asz dotrze?
o ka?dej porze doby. Ich siedziba kryje wiele tajemnic, by?
mo?e r?wnie? t? najwa?niejsz?.
zombiebq.png


Czarni Orkowie
Najwaleczniejsza rasa ork?w gardz?ca swoimi zielonymi przodkami. Zamieszkuj? tereny, na kt?re nikt bez pot??nej paczki kompan?w nie powinien si? by? zapuszcza?, o ile nie chce straci? g?owy.
orki.png


Player vs Player?
Naszym marzeniem by?o zrobi? z Tibii gr? niezwykle ?ywio?ow?, ciekaw?, daj?c?
wiele mo?liwo?ci. Dziewi?? profesji, z kt?rej ka?da rz?dzi si? zupe?nie innymi
prawami, mia?o na celu danie wam wi?kszego wyboru. Gracze kt?rzy uwielbiali
dawnych mag?w i druid?w z pewno?ci? odnajd? si? w roli nekromanty, czarodzieja
i szamana. Ci, kt?rzy pasjonowali si? gr? tibijskim rycerzem powinni odnale??
si? w roli barbarzy?cy lub paladyna. Starzy ?ucznicy powinni dobrze si? bawi?
graj?c ?owc? lub piratem, a niezdecydowanym pozostawiamy jeszcze zab?jc? i
kleryka. Ka?da z tych profesji posiada wiele umiej?tno?ci przydatnych w walce
w grupie. Wprowadzone nowe czary i umiej?tno?ci, z kt?rych cz??? wymaga odpoczynku
przed ponownym u?yciem sprawi, ?e bardziej zacznie si? tu liczy? gra z g?ow? oraz
taktyka, no i przede wszystkim dobra zgrana ekipa.

partyexp.png

Kolenjnym celem by?o sprawienie, by zbieranie do?wiadczenia w grupie
by?o op?acalne. To w?a?nie do tego celu wprowadzone zosta?y aury,
kl?twy i czary wspomagaj?ce nasz? ekip?, by dzi?ki nim m?c stawi?
czo?o gigantycznym potworom.

cosdlamiloscnikow.png

Sam osobi?cie postara?em si?, by nasz server posiada? bogat? w przer??ne
misje fabu??. Niekt?rzy z was pewnie przez przypadek b?d? odkrywali wielkie
misje i wej?cia do skomplikowanych pomieszcze?. Zapewne cz??? z was drogo
sprzeda swoje spostrze?enia najwi?kszym gildiom na naszym serverze, pewnie
niekt?rzy b?d? mogli szczyci? si? swoimi nagrodami. Ci wytrwalsi gracze
pierwszej edycji Grim OTSa z 2009 roku, na kt?rej uczyli?my si? dopiero
tworzy? (naszym zdaniem) dobr? gr?, zapewne pami?taj? g??wny najci??szy
Quest. S?dz?c po komentarzach dotycz?cych tamtej misji oraz ilo?ci i jako?ci
du?o lepszych od niego misji w aktualnej edycji - b?dziecie mile zaskoczeni.

Zastrzegamy sobie prawo do prezentowanych grafik.

Szukamy pomocnik?w - maper?w i grafik?w od pixel artu, skrypter?w,
kt?rzy w czasie, gdy my pracujemy nad silnikiem i wszelkimi
systemami, b?d? mogli wzbogaca? nasz? grafik? i map?.

Moje gg - 15764770
Ka?dy mo?e napisa?, zapyta?
i liczy? na to, ?e jak server
ruszy, zostanie o tym powiadomiony

Wi?cej informacji na www.grimots.pl

DATA STARTU POZOSTAJE TAJEMNIC?
Pozdrawiam
Admin Blady

 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Wiedzia?em , ?e w ko?cu wr?cicie te nowe klasy jak i potwory s? naprawd? super jest czym gra? na pewno wejd? na server. Tylko oby teraz wystartowa? =D.
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Jak zawsze rewelacja ,jestem pod wielkim wra?eniem ile nowych rzeczy si? pojawi?o na prawd? kawa? dobrej roboty po prostu brak mi s??w.Jedynie forum odstrasza swoim wygl?dem i to ,?e si? bardzo wolno ?aduje.Powodzenia nie spieszcie si? ze startem ;)
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Jestem pod wrazeniem jednak napewno wielu zniech?cili?cie tym przek?adaniem startu. Przecie? mia?o by? 25 czerwca ! Co mo?na tak d?ugo "udoskonala?"? Czekam na start chocia? i tak pewnie wystartuje 20 grudnia 2012 i sie nie nagramy =(
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Szczerze? Przekombinowane. Pierwsza zapowied? by?a pi?kna. Sprawia?a, ?e z wielk? ch?ci? czeka?em na ots. Teraz jest mi to oboj?tne czy wystartuje. Zdecydowanie za du?o klas i niekt?re s? ?mieszne, jak chocia?by "Pirat". Za du?o pozmieniali?cie. Nie wyobra?am sobie gry z takimi profesjami, a te ikonki troszeczk? mnie ?miesz? - lipne ikonki ( bo pomys? mo?e sam w sobie nie jest taki tragiczny )
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Mi?o, ?e ten projekt nie upad? i reprezentuje zdecydowanie te serwery, kt?re poza gotowcami wprowadzaj? w?asne - bardzo ciekawe innowacje.

Jak zawsze mo?na si? do kilku detali przyczepi?, ale og?lne wra?enie fajne. I nie zgodz? si? z koleg? wy?ej, akurat pirat to ciekawie zapowiadaj?ca si? profesja :)
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Grim powstaje zmartwych! Oh... obi?o mi si? o uszy, ?e upadli?cie ale rozmawiaj?c z 1 osob? z waszego team, kt?ry dalej kontynuowa? prace dowiedzia?em si?, ?e prace trwaj?!

Zapowied? w miare dobra, podobaj? mi si? Minotaury i Orcowie lecz mogliby?cie doda? wi?cej potowr?w bo wiem, ?e macie ich sporo :) Profesje zosta?y bardzo dobrze rozbudowane co oznacza, ?e ka?da profa ma swoje wady i zalety. Oczywi?cie na screenach zosta?o ma?o pokazane mapy tak wi?cej czekam na wi?cej screen?w mapki ;)

Pozdrawiam xKrysteKx!
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Zagram z wielk? ochot?. Wg mnie za du?o tych profesji, ale wole to ni? jakie? ?mieszne RL mapy. Mam zamiar sp?dzi? na tym otsie wieeeele godzin dobrze si? bawi?c w klimacie RPG ;) Mam nadzieje, ?e d?ugo ju? na start czeka? nie trzeba b?dzie. 3mam za was kciuki ;]
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

To jak tam ch?opaki ? Start by? juz p?? roku temu a wy dopiero 2 zapowiedz ? ;>
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Jak zawsze czekam na serwa ale jeszcze bardziej mnie zaskakujecie :) Chcialbym pogra? ..
Podoba mi si? ksi?ga zakl?? i w og?le wszystko..
Powodzenia w robieniu Grim OTS:)
Pozdrawiam Don Donica :))
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Jak dla mnie ekstra, i na takie co? mo?na poczeka?, na pewno jak ruszy to masa graczy si? tu zwali ;) Czekam z trosk? na start i ?ycz? powodzenia w pracy. B?dzie co ogarnia?.
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

@Grimek92

Gada?em z jednym z cz?onk?w Waszego teamu, wi?c co chodzi o mappera, to mog? Wam pom?c, mimo i? ju? dosta?em jedno zadanie wykonania pewnego expowiska, kt?rego nie b?d? zdradza?.

@topic

Zapowied? jest ciekawa, widzia?em ju? par? Waszych sprit?w, kt?re pokaza? mi Wasz grafik - (nicku jego nie b?d? zdradza?, wybaczcie mi). Profesje s? ciekawa, zw?aszcza ten pirat, jestem tylko ciekawy jakie b?dzie mia? zastosowania jako profesja, bardzo ciekawe. Troch? kojarzy mi si? to z Gothicem. Zosta?o mi tylko oczekiwa? na start tego OT
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Fajne outfity i efekty..Pi?kne dopracowane, ale oby wam si? uda?o jak najszybciej ots zbudowa?.
Powodzenia!
_________________________________
nowe2.png
Ringera OTS, ju? niebawem!
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Ja robi? sprity na GrimOTS. Ale nie wszystkie robi?em ja sam.
My?l?, ?e przydadz? si? nam grafiki kastet?w, broni palnych, ?uk?w, r??d?ek oraz element?w do mappingu [urozmaicenia teren?w]. Jakby kto? chcia? pom?c to poprosz? o wys?anie prac do mnie. Ja je poprawi? lub zedytuj? nast?pnie pewno zostan? dodane.
Gra na tym serverze b?dzie przyjemno?ci?! Trzeba b?dzie si? bardzo stara? i my?le?, aby wykona? przer??ne misje czy odkry? zagadki.

zapraszam te? na forum: grimots.cba.pl
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

@UP
Twoj talent sie marnuje, bo 40% graczy stracicie poprzez 'opoznienia'. Chyba, ze masz dobrze platne...!


Wszyscy sie jaraja zapowiedzia, bo owszem wszystko wydaje sie byc fajne, wrecz zajebiscie wykonane, co dzisiaj jest rzadko?ci?, jednak nie wielu zdaje sobie sprawe, ze ten ots jest 'na popokaz', przeciwnie, jak miliony zapolanowych graczy mysli 'do gry' - tyle ode mnie.
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

ots nawet nie wystartuje,chyba ze za 10 lat
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Wida? ?e ots 1 klasa, czego? takiego jeszcze nie widzia?em jak wystartuje to b?dzie najlepszy ots w sieci. Czekam na start:D
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

heh :)
zapewne bedzie tak jak z poprzedni? edycj? serwera :)
na drugi dzien pustki na serwerze ;D
ale fajnie ?e chcecie znowu si? wybi? :)
 
Odp: Grim OTS zapowied? II - Profesje i umiej?tno?ci

Wszystkie te innowacje to Diablo, diablem pogania :D wszystkie klasy postaci w pewnej formie istniej? w diablo oraz ten system czar?w i umiej?tno?ci zn?w diablo a? mi?o popatrze? :D
 
Status
Zamknięty.
Do góry