Grimek92
Advanced User
- Dołączył
- Luty 26, 2010
- Posty
- 224
- Liczba reakcji
- 21

Temat kt?ry tutaj zamieszczam nie jest przeznaczony dla os?b, kt?re czuj? si? zawiedzione
op??nieniami. Dla tych niezadowolonych - proponuj? za?o?enie w?asnego tematu. Enjoy! ^^
Wszystkim, kt?rzy pierwszy raz spotkali si? z naszym serwerem i nie wiedz? o nim nic,
polecamy przej?cie do zapowiedzi pierwszej
zapowied? II

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć link.
Zaloguj or Rejestracja
Na pocz?tek obalimy pewien mit i jednocze?nie odpowiemy na pytania wielu os?b kt?re pisz? do
nas na gg z pytaniem, czy OTS upad?, czy w og?le kiedykolwiek wystartuje? Tak! Sewer wystartuje
i ma si? naprawd? dobrze. Gdyby?my nie mieli zamiaru go wypuszcza? nie pracowaliby?my po kilka
godzin dziennie, no i nie by?oby tej zapowiedzi. Nie podajemy ?adnej daty startu z uwagi na to, ?e
nie chcemy powt?rzy? tego, co wydarzy?o si? kilka miesi?cy temu. Teraz przejd?my do konkret?w.
Przez te kilka miesi?cy, przez kt?re z naszych stanowisk pracy nie wyp?ywa?y praktycznie ?adne
nowe informacje na temat Grim OTSa, sporo si? zmieni?o:

Na Grim OTS zobaczycie dziewi?? r??norodnych profesji, ka?da ze swoim unikalnym strojem i
umiej?tno?ciami. Ka?da z tych profesji otrzymuje zupe?nie inny zestaw zakl?? ni? ten, znany
nam wszystkim. Graj?c na Grim OTS mo?ecie zapomnie? o runach Sudden Death, Ultimate
Explosion itd. Wszystkie czary stworzone s? przez nas od zera, po to by by?y maksymalnie
dopasowane do postaci, kt?re s? w stanie je opanowa?.
Czarodzieje

Delikatni cia?em, silni umys?em. Ich si?a tkwi w magii i r??d?kach. ?ywio?ami, kt?re opanowali niemal
bezb??dnie s? ogie?, energia i wiatr. Przyk?adowe zakl?cia to deszcz meteoryt?w i przywo?anie feniksa.
Nekromanci

Mistrzowie ?mierci i kl?tw. S? w stanie wskrzesza? umar?ych. Pos?uguj? si? czarn? magi? opart? na
?ywiole ?mierci, truci?nie i psychice. Si?a ich upad?ego umys?u to mi?dzy innymi wysysanie ?ycia,
atak nag?ej ?mierci i kl?twach os?abiaj?cych jego przeciwnik?w.
Szamani

Za sw?j dom uwa?aj? las, ?yj? w zgodzie ze zwierz?tami, swoj? si?? czerpi? z zi??, zakl?? lodu, wody,
natury i ska?. S? w stanie manipulowa? zjawiskami pogodowymi, wzywa? burze i cyklony. Szamani
mog? wykorzysta? matk? natur? wzywaj?c pl?cza, lodowe kryszta?y, przeobra?aj?c si? w nied?wiedzie
i wilko?aki pozyskuj?c tym samym ich moc.
Kap?ani

S? to ludzie powo?ani przez ich boga. ?yj? by mu s?u?y?, dlatego te? dostaj? od niego przer??ne
dary w postaci umiej?tno?ci. Kap?ani nie s? postaciami magicznymi. Walcz? broni? bia??, znaj?
niewiele zakl??. S? mistrzami ?ask i leczenia. Znakomici i czasem niezast?pieni w grupie przyjaci??,
darz? ich przer??nymi ?askami, lecz? i walcz?.
Paladyni

S? wojownikami ?wiat?a. Ich b?g, kt?remu s? r?wnie wierni jak kap?ani, daje im si?? i wytrwa?o??
w walce. Bardzo silni i odporni na ciosy, jednak nienajlepsi we w?adaniu broni?. Nie s? w stanie
w?ada? ci??kimi broniami dwur?cznymi, zawsze z tarcz? i twardym pancerzem. S? wy?mienitymi
jednostkami w wi?kszych bitwach. Bior? na siebie wi?kszo?? przyjmowanych obra?e?. Z kap?anem
tworz? doskona?y duet. Silna wiara daje im mo?liwo?? w?adania lekk? magi? ?wiat?a i kilkoma aurami.
Barbarzy?cy

Urodzeni wojownicy. Silni, zwinni i waleczni. Cz?sto popadaj?cy w furi? potrafi? zadawa? zdumiewaj?ce
obra?enia, nie przywi?zuj? jednak najwy?szej wagi do obrony. Nie potrafi? u?ywa? tarcz gdy? jest
to sprzeczne z ich ideologi? jakoby najlepsz? obron? by? atak. Nie znaj? magii, maj? jednak kilka
ciekawych umiej?tno?ci. Ich si?? na polu walki pr?cz broni tworz? okrzyki i umiej?tno?ci specjalne.
?owcy

S? postaciami do?? kruchymi i niezbyt silnymi, jednak niezwykle zr?cznymi. Ci?ciwy ich ?uk?w i kusz
s? niezwykle mocne, nadaj? wi?c one zawrotne pr?dko?ci ich strza?om. Zaawansowani ?owcy nauczyli
si? r?wnie? na przyk?ad strzela? p?on?cymi strza?ami. Zadaj? oni du?e obra?enia na odleg?o??.
Zab?jcy

Ponura posta?, kt?ra dzi?ki swojej zr?czno?ci nauczy?a si? w?ada? dwiema broniami na raz.
U?ywa szpon?w i kastet?w kt?re z niezwyk?? szybko?ci? zadaj? wiele, jednak niezbyt mocnych
obra?e?. Zdecydowanie najszybsza profesja ze wszystkich, potrafi?ca doda? skrzyde? butom
swoich towarzyszy. Do ich umiej?tno?ci mo?emy zaliczy? r?wnie? rzucanie szurikenami, zadawanie
kilku cios?w w czasie jednej sekundy, uniki i tym podobne.
Piraci

Profesja u?ywaj?ca prymitywnych, niedoskona?ych pistolet?w na o?owiane kule. Zadaj?
pot??ne obra?enia, jednak nie cz?sto trafiaj?. Nie potrafi? w?ada? magi?, maj? niewiele
umiej?tno?ci specjalnych, jednak ch?tnie napij? si? ze swoim wrogiem by go os?abi? lub
wyostrz? sw?j wzrok maksymalnie, by ich kule pada?y prosto w serce przeciwnika.

Maksymalnie zmienili?my system czar?w i umiej?tno?ci. U nas, czaru nie b?dziecie
aktywowali poprzez wypowiadanie magicznej formu?y, lecz poprzez u?ywanie ikon
je symbolizuj?cych, kt?re b?d? znajdowa?y si? w waszej ksi?dze zakl??. Musieli?my
niestety zrezygnowa? z kolczyk?w kt?re dodali?my wcze?niej, jednak s?dzimy, ?e
ta zmiana, wyjdzie nam na dobre. Oczywi?cie nie wszystkich czar?w b?dzie mo?na
u?ywa? ca?y czas. Do tego calu wprowadzili?my "Timery" czyli liczniki graficzne
odliczaj?ce nam czas "?adowania si?" danej umiej?tno?ci.


Nowe profesje, potwory i tereny zmusi?y nas do dodania kilku tysi?cy nowych sprit?w
tworz?cych ??cznie kilkaset nowych przedmiot?w i kreatur. Dodawali?my r?wnie? nowe
efekty dla naszych do?? oryginalnych czar?w, umiej?tno?ci i aur. Teraz postaram si?
pokaza? wam kilka z nich:

Wi?kszo?? grafik wykonana zosta?a przez Nixodina, kilka przeze mnie,
kilka przez r??ne osoby kt?re zg?osi?y si? do nas by nam pom?c.


Dodali?my kilkadziesi?t nowych kreatur, zar?wno dla tych s?abszych
jak i lepszych graczy. Wszystkie z prezentowanych stworzone s? przez nas
i nie znajdziecie ich na ?adnych innych serwerach. Na serwerze jest r?wnie?
kilka kreatur z grafik oddanych do powszechnego u?ytku ze wzgl?du na ma??
ilo?? czasu jak? dysponujemy i po?piech. A o to kilka z nich (naszych):
Upad?e Minotaury
Znajdziesz je w najg??bszych labiryntach ?wiata przedstawionego.
Niezwykle silne, walcz?ce w grupie. Co? dla wi?kszych grup ludzi.

Trupy
Gospodarze ponurych siedlisk, do kt?rych nie zdo?asz dotrze?
o ka?dej porze doby. Ich siedziba kryje wiele tajemnic, by?
mo?e r?wnie? t? najwa?niejsz?.

Czarni Orkowie
Najwaleczniejsza rasa ork?w gardz?ca swoimi zielonymi przodkami. Zamieszkuj? tereny, na kt?re nikt bez pot??nej paczki kompan?w nie powinien si? by? zapuszcza?, o ile nie chce straci? g?owy.

Player vs Player?
Naszym marzeniem by?o zrobi? z Tibii gr? niezwykle ?ywio?ow?, ciekaw?, daj?c?
wiele mo?liwo?ci. Dziewi?? profesji, z kt?rej ka?da rz?dzi si? zupe?nie innymi
prawami, mia?o na celu danie wam wi?kszego wyboru. Gracze kt?rzy uwielbiali
dawnych mag?w i druid?w z pewno?ci? odnajd? si? w roli nekromanty, czarodzieja
i szamana. Ci, kt?rzy pasjonowali si? gr? tibijskim rycerzem powinni odnale??
si? w roli barbarzy?cy lub paladyna. Starzy ?ucznicy powinni dobrze si? bawi?
graj?c ?owc? lub piratem, a niezdecydowanym pozostawiamy jeszcze zab?jc? i
kleryka. Ka?da z tych profesji posiada wiele umiej?tno?ci przydatnych w walce
w grupie. Wprowadzone nowe czary i umiej?tno?ci, z kt?rych cz??? wymaga odpoczynku
przed ponownym u?yciem sprawi, ?e bardziej zacznie si? tu liczy? gra z g?ow? oraz
taktyka, no i przede wszystkim dobra zgrana ekipa.

Kolenjnym celem by?o sprawienie, by zbieranie do?wiadczenia w grupie
by?o op?acalne. To w?a?nie do tego celu wprowadzone zosta?y aury,
kl?twy i czary wspomagaj?ce nasz? ekip?, by dzi?ki nim m?c stawi?
czo?o gigantycznym potworom.

Sam osobi?cie postara?em si?, by nasz server posiada? bogat? w przer??ne
misje fabu??. Niekt?rzy z was pewnie przez przypadek b?d? odkrywali wielkie
misje i wej?cia do skomplikowanych pomieszcze?. Zapewne cz??? z was drogo
sprzeda swoje spostrze?enia najwi?kszym gildiom na naszym serverze, pewnie
niekt?rzy b?d? mogli szczyci? si? swoimi nagrodami. Ci wytrwalsi gracze
pierwszej edycji Grim OTSa z 2009 roku, na kt?rej uczyli?my si? dopiero
tworzy? (naszym zdaniem) dobr? gr?, zapewne pami?taj? g??wny najci??szy
Quest. S?dz?c po komentarzach dotycz?cych tamtej misji oraz ilo?ci i jako?ci
du?o lepszych od niego misji w aktualnej edycji - b?dziecie mile zaskoczeni.
Zastrzegamy sobie prawo do prezentowanych grafik.
Szukamy pomocnik?w - maper?w i grafik?w od pixel artu, skrypter?w,
kt?rzy w czasie, gdy my pracujemy nad silnikiem i wszelkimi
systemami, b?d? mogli wzbogaca? nasz? grafik? i map?.
Moje gg - 15764770
Ka?dy mo?e napisa?, zapyta?
i liczy? na to, ?e jak server
ruszy, zostanie o tym powiadomiony
Wi?cej informacji na www.grimots.pl
DATA STARTU POZOSTAJE TAJEMNIC?
Pozdrawiam
Admin Blady