• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[Fezerq]Galery

Status
Zamknięty.

Fezerq

User
Liczba reakcji
1
Witam jestem pocz?tkuj?cym mapperem ca?y czas trenuje. Zrobi?em par? prac lecz ich nie publikowa?em (tak dla treningu) . Ale pomy?la?em ?e spytam si? u?ytkownik?w Forum Tibia.net o zdanie.Przypominam jestem AMATOREM.Prosz? pisa? to co my?licie o tym Co zrobi?em...
Wyspa z Temple :

Temple:

Lekko oddalone Temple:

Odp: Noob Galery By Fezerq's

Twoja praca jest bardzo s?aba, przez co dam ci par? wskaz?wek, na pocz?tek daj?c screeny wycinaj je zawsze z map edytora, no i zapraszam ci? do dzia?u artyku?y i poradniki gdzie znajdziesz m?j poradnik ?adne zdj?cia mapy, przeczytaj a b?dziesz wiedzia? jak nast?pnym razem robi? zdj?cia.
Teraz porada aby? nie u?ywa? auto bordera, wy??czy? go mo?esz za pomoc? przycisku A. Tworz?c t? wysp? u?y?e? z?ych border?w do obr?bki jej. Natura te? bardzo s?aba i wszystko brzydko u?o?one, za du?o rodzaju natury. Zach?cam do poczytania paru poradnik?w dot. natury i budowli a nast?pnie wrzu? co? fajnego : )

Odp: [Fezerq]Galery

Praca bardzo s?aba.
Poczytaj poradniki tak jak napisa? kolega up^^

Moja ocena to 3/10 chocia? za bardzo nie ma co komentowa? ;/
Po?wicz i daj co? fajnego...

To jest depo a nie temple :P
-Mog?e? doda? jakie? trawki,te takie g?rki(8140-8167)
-Od kieddy zbo?e ro?nie w rzece ?
-W niekt?rych miejscach s? ?le zrobinione bordery (pomijaj?c ju? te b?otniste od strony wody).

Dzieki napewno Przydadz? si? wasze oceny/krytyki :D

Ten budynek Mi si? podoba,ale natura i wyspa zupe?nie odpycha ;/ drzewa i kwiaty do siebie nie pasuj?...Nawalone jest tam ka?dego rodzaju drzew,krzew?w i kwiat?w.:hah: za budynek 8/10 (fajny,skromny,symetryczny) a za Ca?okszta?t wyspy 2/10:ops:

Mapa bardzo s?aba. To siano na brzegu nie pasuje. Brzegi kwadratowe i natura rozstawiona niezbyt ?adnie. Tylko ?rodek tego depo mo?na prze?y?. 3/10