• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Sie 2025:
    Escura (Retro Open PvP) Mystera (Retro Open PvP) us_logo Penumbra (Retro Open PvP)

Dzia?aj?cy w 100% skrypt na zmian? temple

Status
Zamknięty.

waher

User
Dołączył
Grudzień 25, 2009
Posty
28
Liczba reakcji
1
Czego? brakowa?o mi na moim OTS i to jest to!
Skrypty podane wcze?niej u mnie nie dzia?aj?, wi?c postanawiam z deczka je przebudowa?.
Mianowicie w temacie [x.x][Inne]Skrypt na zostanie mieszkancem danego miasta :D, nie znalaz?em rozwi?zania na m?j problem.
Do action dodajemy:
<action uniqueid="10002" script="miasto1.lua" />
I tworzymy skrypcik o nazwie miasto1.lua
i zawieramy w nim:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10002 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,10002)
if queststatus == -1 then
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=130, y=58, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witmy w naszym miescie")
setPlayerStorageValue(cid,10002,0)
else
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=129, y=58, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witamy ponownie.")
end
end
return 1
end

Teraz na mapce stawiamy skrzynk? o uniqueid=10002.
I gotowe, tylko musimy wstawi? w?a?ciwe wsp????dne do skryptu ^^
Teraz troch? szczeg???w z tego co wy?ej jest napisane.
Po u?yciu skrzynki, tworzy si? w karcie postaci odpowiedni key.
Potem jest ustawiana pozycja temple o wsp????dnych xyz.
Dalej wy?wietlany jest komunikat o udanej pr?bie u?ycia skryptu.
P??niej warto?? questa 10002 jest ustawiana na 0, gdy? powsta? wy?ej wymieniony key.
Poni?ej znajduj? si? kod, na powt?rne za?adowanie pozycji ?wi?tyni (przydatne jak mamy du?o miast).
I gotow?. Niby proste a po?yteczne. (testowane na YurOTS 094f)

nowyobrazmapabitowaq.jpg
 
Odp: Dzia?aj?cy w 100% skrypt na zmian? temple

po 1 CODE!!!!!
po 2 mi niedziala a moze to niedziala na moj silnik? napisz na jakie dzia?a pls
 
Odp: Dzia?aj?cy w 100% skrypt na zmian? temple

a co ja napisa?em?
(testowane na YurOTS 094f)
A kod dzia?a, co potwierdza wy?ej zamieszczony screen.

Da?e? skrzynk? i ustawi?e? na niej uniqueid=10002 ?
Poza tym edytuj to:
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=129, y=58, z=7})
xyz=pozycja twojego temple.
Nie zapominaj i? w obu tych poleceniach musisz zamieni? wsp????dne.

Je?eli to nie pomo??, to napisz co odpowiada konsolka, i wersj? Serwera.
A ja postaram si? pom?c lub przebudowa? skrypt.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Dzia?aj?cy w 100% skrypt na zmian? temple

Fajny skypcik waher przyda sie na OTS z silnikami na ktorzych jest duzo miast!
 
Odp: Dzia?aj?cy w 100% skrypt na zmian? temple

Ciesz? si? i? skrypt jest przydatny ^^
W razie pyta? prosz? pisa?.
Postaram si? pom?c na tyle, na ile potrafi?.
 
Status
Zamknięty.
Do góry