Czego? brakowa?o mi na moim OTS i to jest to!
Skrypty podane wcze?niej u mnie nie dzia?aj?, wi?c postanawiam z deczka je przebudowa?.
Mianowicie w temacie [x.x][Inne]Skrypt na zostanie mieszkancem danego miasta
, nie znalaz?em rozwi?zania na m?j problem.
Do action dodajemy:
<action uniqueid="10002" script="miasto1.lua" />
I tworzymy skrypcik o nazwie miasto1.lua
i zawieramy w nim:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10002 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,10002)
if queststatus == -1 then
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=130, y=58, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witmy w naszym miescie")
setPlayerStorageValue(cid,10002,0)
else
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=129, y=58, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witamy ponownie.")
end
end
return 1
end
Teraz na mapce stawiamy skrzynk? o uniqueid=10002.
I gotowe, tylko musimy wstawi? w?a?ciwe wsp????dne do skryptu ^^
Teraz troch? szczeg???w z tego co wy?ej jest napisane.
Po u?yciu skrzynki, tworzy si? w karcie postaci odpowiedni key.
Potem jest ustawiana pozycja temple o wsp????dnych xyz.
Dalej wy?wietlany jest komunikat o udanej pr?bie u?ycia skryptu.
P??niej warto?? questa 10002 jest ustawiana na 0, gdy? powsta? wy?ej wymieniony key.
Poni?ej znajduj? si? kod, na powt?rne za?adowanie pozycji ?wi?tyni (przydatne jak mamy du?o miast).
I gotow?. Niby proste a po?yteczne. (testowane na YurOTS 094f)
Skrypty podane wcze?niej u mnie nie dzia?aj?, wi?c postanawiam z deczka je przebudowa?.
Mianowicie w temacie [x.x][Inne]Skrypt na zostanie mieszkancem danego miasta

Do action dodajemy:
<action uniqueid="10002" script="miasto1.lua" />
I tworzymy skrypcik o nazwie miasto1.lua
i zawieramy w nim:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10002 then
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,10002)
if queststatus == -1 then
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=130, y=58, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witmy w naszym miescie")
setPlayerStorageValue(cid,10002,0)
else
doPlayerSetMasterPos(cid,{x=129, y=58, z=7})
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Witamy ponownie.")
end
end
return 1
end
Teraz na mapce stawiamy skrzynk? o uniqueid=10002.
I gotowe, tylko musimy wstawi? w?a?ciwe wsp????dne do skryptu ^^
Teraz troch? szczeg???w z tego co wy?ej jest napisane.
Po u?yciu skrzynki, tworzy si? w karcie postaci odpowiedni key.
Potem jest ustawiana pozycja temple o wsp????dnych xyz.
Dalej wy?wietlany jest komunikat o udanej pr?bie u?ycia skryptu.
P??niej warto?? questa 10002 jest ustawiana na 0, gdy? powsta? wy?ej wymieniony key.
Poni?ej znajduj? si? kod, na powt?rne za?adowanie pozycji ?wi?tyni (przydatne jak mamy du?o miast).
I gotow?. Niby proste a po?yteczne. (testowane na YurOTS 094f)
