Oskar
Forum friend
- Joined
- Jan 24, 2009
- Messages
- 2,256
- Reaction score
- 331
Najpierw kierujemy si? do folderu creaturescripts/scripts i tworzymy tam plik o nazwie inquisitionPortals.lua po czym wklejamy:
Nast?pnie otwieramy plik o nazwie creaturescripts.xml znajduj?cy si? w folderze creaturescripts i wklejamy tam:
Nast?pnie przenosimy si? do folderu monsters i do ka?dego z siedmiu boss?w pod </flags> doklejamy:
Przechodzimy teraz do folderu movements/scripts i tworzymy tam dwa pliki, pierwszy to inq_tp.lua drugi za? to inq_tp_in.lua i wklejamy kolejno,
Do inq_tp.lua:
Za? do inq_tp_in.lua:
Do movements.xml wklejamy:
Mo?e ma?e wyja?nienia.
W pliku inquisitionPortals.lua wsp??rz?dne oznaczaj? miejsce gdzie znajduje si? CZYSTY teleport posiadaj?cy actionid = 3210
Tak ma wygl?da? sala z bossem. Wsp??rz?dne ustawione w skrypcie odpowiadaj? pozycji teleportu:
PHP:
--Script by Oskar for tibia.net.pl
function onDeath(cid, corpse, killer)
ogolem = {
["ushuriel"] = {pos_gdzie_sie_pojawi = {x=1900, y=1875, z=12, stackpos=1}, aid_tp = 3200},
["zugurosh"] = {pos_gdzie_sie_pojawi = {x=1932, y=1874, z=12, stackpos=1}, aid_tp = 3201},
["madareth"] = {pos_gdzie_sie_pojawi = {x=1915, y=1915, z=12, stackpos=1}, aid_tp = 3202},
["latrivan"] = {pos_gdzie_sie_pojawi = {x=1950, y=1915, z=12, stackpos=1}, aid_tp = 3203},
["golgordan"] = {pos_gdzie_sie_pojawi = {x=1950, y=1915, z=12, stackpos=1}, aid_tp = 3203},
["annihilon"] = {pos_gdzie_sie_pojawi = {x=1990, y=1875, z=12, stackpos=1}, aid_tp = 3204},
["hellgorak"] = {pos_gdzie_sie_pojawi = {x=1995, y=1917, z=12, stackpos=1}, aid_tp = 3205}
}
time_to_end = 180
message = "Posiadasz 3 minuty na opuszczenie pokoju."
inq = ogolem[getCreatureName(cid)]
if getCreatureName(cid) == "golgordan" or getCreatureName(cid) == "latrivan" then
brat_1 = getCreatureByName("golgordan")
brat_2 = getCreatureByName("latrivan")
if brat_1 == nil or brat_2 == nil then
doItemSetAttribute(getThingFromPos(inq.pos_gdzie_sie_pojawi).uid, "aid", inq.aid_tp)
doCreatureSay(cid, message, TALKTYPE_ORANGE_1)
addEvent(usun_aid, time_to_end * 1000, inq.aid_tp)
else
doCreatureSay(cid, "M?j bracie ide odpoczac.", TALKTYPE_ORANGE_1)
end
else
doItemSetAttribute(getThingFromPos(inq.pos_gdzie_sie_pojawi).uid, "aid", inq.aid_tp)
doCreatureSay(cid, message, TALKTYPE_ORANGE_1)
addEvent(usun_aid, time_to_end * 1000, inq.aid_tp)
end
return true
end
function usun_aid(itemus)
doItemSetAttribute(getThingFromPos(inq.pos_gdzie_sie_pojawi).uid, "aid", 3210)
return true
end
PHP:
<event type="death" name="Inq" event="script" value="inquisitionPortals.lua"/>
PHP:
<script>
<event name="Inq"/>
</script>
Przechodzimy teraz do folderu movements/scripts i tworzymy tam dwa pliki, pierwszy to inq_tp.lua drugi za? to inq_tp_in.lua i wklejamy kolejno,
Do inq_tp.lua:
PHP:
--Script by Oskar for tibia.net.pl
function onStepOut(cid, item, pos)
local teleporty = {
[3200] = {pos_gdzie_tp = {x=1831,y=1967,z=12}}, --pozycja gdzie ma tp po zabiciu ushuriela
[3201] = {pos_gdzie_tp = {x=1862,y=1919,z=12}}, --pozycja gdzie ma tp po zabiciu zugurosha
[3202] = {pos_gdzie_tp = {x=1815,y=1871,z=12}}, --pozycja gdzie ma tp po zabiciu madaretha
[3203] = {pos_gdzie_tp = {x=1823,y=1780,z=12}}, --pozycja gdzie ma tp po zabiciu golgordana/latrivana
[3204] = {pos_gdzie_tp = {x=2046,y=1958,z=12}}, --pozycja gdzie ma tp po zabiciu annihilona
[3205] = {pos_gdzie_tp = {x=1867,y=1779,z=14}}, --pozycja gdzie ma tp po zabiciu hellgoraka
[3210] = {pos_gdzie_tp = {x=1863,y=1742,z=14}} --pozycja komnaty z teleportami
}
local tp = teleporty[item.actionid]
if isInArray({3200,3201,3202,3203,3204,3205}, item.actionid) then
doTeleportThing(cid, tp.pos_gdzie_tp)
if getPlayerStorageValue(cid, item.actionid) == -1 then
doCreatureSay(cid, "Gratulacje kolejny demon ukorzyl sie przed toba", TALKTYPE_ORANGE_1)
doPlayerSetStorageValue(cid, item.actionid, 1)
end
elseif item.actionid == 3210 then
doTeleportThing(cid, tp.pos_gdzie_tp)
end
return true
end
PHP:
--Script by Oskar for tibia.net.pl
function onStepOut(cid, item, position, fromPosition)
local tabeleczka = {
[3200] = "Nie mozesz wejsc do 'Crystal Caves' dopoki nie pokonasz jednego z pomocnikow Ruthless Seven.",
[3201] = "Nie mozesz wejsc do 'Blood Halls' dopoki nie pokonasz jednego z pomocnikow Ruthless Seven.",
[3202] = "Nie mozesz wejsc do 'Vats' dopoki nie pokonasz jednego z pomocnikow Ruthless Seven.",
[3203] = "Nie mozesz wejsc do 'Arcanum' dopoki nie pokonasz jednego z pomocnikow Ruthless Seven.",
[3204] = "Nie mozesz wejsc do 'Hive' dopoki nie pokonasz jednego z pomocnikow Ruthless Seven."}
if getPlayerStorageValue(cid, item.uid) < 1 then
if item.uid == 3200 then
local tp_dol = {x=fromPosition.x, y=fromPosition.y+3, z=fromPosition.z}
doTeleportThing(cid, tp_dol)
elseif isInArray({3201,3202}, item.uid) then
local tp_lewo = {x=fromPosition.x-3, y=fromPosition.y, z=fromPosition.z}
doTeleportThing(cid, tp_lewo)
elseif isInArray({3203,3204}, item.uid) then
local tp_gora = {x=fromPosition.x, y=fromPosition.y-3, z=fromPosition.z}
doTeleportThing(cid, tp_gora)
end
doCreatureSay(cid, tabeleczka[item.uid], TALKTYPE_ORANGE_1)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, tabeleczka[item.uid])
end
return true
end
PHP:
<movevent type="StepOut" fromaid="3200" toaid="3205" event="script" value="inq_tp.lua" />
<movevent type="StepOut" fromuid="3200" touid="3205" event="script" value="inq_tp_in.lua" />
Mo?e ma?e wyja?nienia.
W pliku inquisitionPortals.lua wsp??rz?dne oznaczaj? miejsce gdzie znajduje si? CZYSTY teleport posiadaj?cy actionid = 3210
Tak ma wygl?da? sala z bossem. Wsp??rz?dne ustawione w skrypcie odpowiadaj? pozycji teleportu: