What's new

DBRelated v1.2

Status
Not open for further replies.

PanNienawi?ci

Active User
Joined
Jan 6, 2012
Messages
65
Reaction score
0
Odp: DBRelated v1.2

Silnik
1.Nie stabilny wida? po scryptach
2. Komu? si? mo?e sprzyda?
3. Na ?rubki czyli na scrypty
4. Przerobi? bo z sourcem silnik jest
5. A i Nic nie doda?e? do tego silnika to jest tylko edycja db violenta w 10%
6. B?d?c dumnym ?e skopiowa?e? silnik z neta :D
 

TenCzajnik

User
Joined
Jan 2, 2014
Messages
45
Reaction score
1
Odp: DBRelated v1.2

@up
1. Stabilny, nie moja wina ,?e dzieciaki typu ty nie potrafi? postawi? czegokolwiek.
2. Pisz po polsku, i naucz si? ortografii.
3. Dzieciak.
4. No co ty?
5. Nie, ot?? tu si? mylisz to nie jest DBSyf i to nie jest kopia, wszystko jest inne, wszystko si? r??ni.
6. Po pierwsze kolego, to nie ja robi?em ten silnik, tylko go udost?pni?em, po drugie nic nie skopiowa? autor, nic.
 

Deejays

Advanced User
Joined
Feb 15, 2013
Messages
270
Reaction score
32
Odp: DBRelated v1.2

Berco powiem tak:
1: Silnik tak nie stabilny, mozna bugowac reba, mozna bugowac skille na 70k. Procz reszty malych bledow bylo ok :)
2: Moze sie przydac prawda:)
3: Tak skryptow pare ma "wlasnych"
4: Polecam inne source 8.6 :>
5: To zaden dbviolent, to "byl" czysty silnik tfs wiec to nie zaden violent, ok moze troche sklejka ale nie violent :)
6: Silnik z neta? tak poszedl w neta nwm dlaczego, ja bym nie wrzucil, jako wlasciciel silnika nie udostepnijbym go :)
 

sadysta

New User
Joined
Dec 14, 2008
Messages
2
Reaction score
0
Odp: DBRelated v1.2

Czajnik No, no fajny silniczek to chyba jakies wodbo czy podobne do dbnsa ? hmm odpale se go w domu jak b?d? bo ogolem narazie mam serwer violenta ;DD

Nie Bij Mnie Here <33

---------- Tre?? dodana o 08:55 ----------

Acc Maker podobny do dbns ;D
 

Deejays

Advanced User
Joined
Feb 15, 2013
Messages
270
Reaction score
32
Odp: DBRelated v1.2

Topic@ Jako 1 W?a?ciciel i ?e tak si? wyra?? "stw?rca ots" Chcia?bym wam udost?pni? co nieco na temat ots:
-Sample do acc na dniach udost?pni? je tutaj dla ka?dego. Lecz teraz udost?pniam wam "chyba" dzia?aj?ce sample, nie jestem pewny. :
-Source, polecam wywali? source kt?re jest w silniku, mog? by? w nim kody.
*W source znajdowa?o si? tylko tak:
Kod na wy?wietlanie efekt?w. config w vocation (kod z tego forum)
Kod Na skill Speed oraz Attack Speed (2 pierwsze skille: fist-speed, club-attackspeed) tak?e kody ?atwe do zdobycia z internetu.
Wy?wietlanie %hp i many zamiast cyfr.
Kod na znak "-" przed zadawanym dmg, ?atwe tylko trzeba poszuka?. Tak?e zb?dne.
-To chyba te najwa?niejsze. Tak?e polecam doda? kod na corpse tak aby ka?da profesja mia?a w?asne corpse.
-Polecam sprawdzi? w items.xml przedmiot z bardzo du?y physical ect.
-Tak?e polecam doda? do skrypt?w takich jak Brown Chest ect. ko?c?wk? "doRemoveItem(item.uid)" tak aby znika?y przedmioty kt?re mo?na u?ywa? gdy le?? na ziemi (w bp znikaj? normalnie)
-Transform system: Ca?y config znajduj? si? w folderze lib>functions.lua (?atwy do ogarni?cia, polecam tak?e hm... ustawi? extra_hp i extra_mp na 0 gdy? b?dzie mo?na bugowa? ilo?? hp i ki. Oraz usun?? kod z logout.lua dotycz?cy revertu)
-Profesja Trunks gdy jest po rebie potrafi cofn?? si? przed Reborn, naprawienie tego jest do?? hm trudne. Nie wiem jak to naprawi? gdy? zmieni?em u siebie ca?y transform system i dzia?a idealnie.
-Spelle takie jak: furie, mystic furie i inne spelle napisane w SpellCreatorze polecam wywali? lub dostosowa? obra?enia.
-Quest Delta Storm, znajduj? si? na nim oko?o 5 d?wigni (tych nieprawid?owych) polecam dodanie do nich exhaust, gdy? mo?na na nich ?adnie expic. Tak?e polecam doda? exhaust do d?wigni na expach, a najlepiej te expy z d?wigniami wywali? w chu...
-Balans postaci, tak?e proponuj? zmieni? dmg w voc oraz spelle (2-3 dni roboty i balans jest od razu lepszy) Ten oryginalny jest mega tragiczny.
-Edycja mapy. I tutaj jest ma?y problem. Je?eli posiadacie clienta proponuj? zrobi? 2 clienty: pod 8.54 i 8.6 < 8.6 do grania, za? 8.54 do edycji mapy gdy? mapa jest pod 8.54
-Gdy masz zamiar zmienia? source na nowe pami?taj ?e mapa wtedy b?dzie czytana jako protok?? 8.6 < Przerobi? mape z 8.54 na 8.6 jest ?atw? spraw?, wystarczy importowa? map? z servera na nowy projekt mapy 8.6 i zapisa?.
-Zalecam tak?e edycj? Itemk?w gdy? te co s? tutaj dodaj? na sekund? nawet 80ty? hp i ki, lekka przesada.
-Monstery: z potwor?w leci za du?o senzu i gold, dlatego te? trac? warto?? na ots, tak?e mo?na to zmieni?.
Je?eli sobie co? przypomn? b?d? co? to z edytuje post!
Pozdrawiam Frosbite
DBRelated v2.0 Coming soon!
 

Deejays

Advanced User
Joined
Feb 15, 2013
Messages
270
Reaction score
32
Odp: DBRelated v1.2

A wiec tak, po sprawdzeniu source wraz ze znajomym programist? stwierdzam zn?w i? azuu jeste? 0, nawet nie potrafi?e? doda? kod?w do source.
TOPIC:
-Source, polecam wywali? source kt?re jest w silniku, mog? by? w nim kody. <<< To nie prawda, azuu sia? propagand? abym "ba? si? odpali? ots" Kod?w ?adnych nie ma!
 

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,657
Reaction score
117
Odp: DBRelated v1.2

Kody moga byc w game.cpp - gdyby ktos chcial sprawdzic - a dokladnie pod onSay
 

Deejays

Advanced User
Joined
Feb 15, 2013
Messages
270
Reaction score
32
Odp: DBRelated v1.2

tak ?wir, sprawdzali?my to, nie ma nic + azuu wciska? i? gdy? jakie? pakiety s?, tak?e g?wno prawda.
 
Status
Not open for further replies.
Top