Autor: Mateusz
Na pewno wielu z was denerwuje, ?e wszystkie domki s? pozajmowane przez osoby, kt?re nie graj?, b?d? przez nieistniej?cych graczy.
Wyczy?? ca?y plik globalevents/scripts/save.lua, a nast?pnie wklej do niego:
Ustawiamy:
Liczba 30 w tym przypadku to liczba dni.
Jak dzia?a? Co ka?dy save serwera automatycznie sprawdza wszystkie domki pod k?tem ostatniego logowania oraz istnienia gracza. Je?li gracz nie istnieje, b?d? logowa? si? miesi?c temu - domek jest czyszczony i zwalniany.
Na pewno wielu z was denerwuje, ?e wszystkie domki s? pozajmowane przez osoby, kt?re nie graj?, b?d? przez nieistniej?cych graczy.
Wyczy?? ca?y plik globalevents/scripts/save.lua, a nast?pnie wklej do niego:
PHP:
local requiredTime = 60 * 60 * 24 * 30
function onThink(interval, lastExecution)
doSaveServer()
local result_plr = db.getResult("SELECT * FROM `houses`;")
if(result_plr:getID() ~= -1) then
while(true) do
local owner = tonumber(result_plr:getDataInt("owner"))
local hid = tonumber(result_plr:getDataInt("id"))
local lastlogin = 0
local result = db.getResult("SELECT * FROM `players` WHERE `id` = ".. owner ..";")
if(result:getID() ~= -1) then
while(true) do
lastlogin = tonumber(result:getDataInt("lastlogin"))
if not(result:next()) then
break
end
end
result:free()
end
if lastlogin < os.time(t) - requiredTime then
setHouseOwner(hid, 0, true)
end
if not(result_plr:next()) then
break
end
end
result_plr:free()
end
return TRUE
end
Ustawiamy:
PHP:
local requiredTime = 60 * 60 * 24 * 30
Liczba 30 w tym przypadku to liczba dni.
Jak dzia?a? Co ka?dy save serwera automatycznie sprawdza wszystkie domki pod k?tem ostatniego logowania oraz istnienia gracza. Je?li gracz nie istnieje, b?d? logowa? si? miesi?c temu - domek jest czyszczony i zwalniany.