• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Rollercoaster System [8.x]

Status
Zamknięty.
Odp: [8.x] Rollercoaster System

Odp: [8.x] Rollercoaster System

Mam Pytanko ..... Jestem nowy O co chodzi z tym readme ?? Tzn : Co Trzeba Zrobic Bo Jedyne Co Zrobiles to CTRL+V:p
Moze To Brzmi smiesznie ale prosze o pomoc:(
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

Witam wyskakuje mi taki b??d

[20/01/2009 10:10:51] Lua Script Error: [Action Interface]
[20/01/2009 10:10:51] data/actions/scripts/rollercoaster.lua

[20/01/2009 10:10:51] data\actions\scripts\RollerCoasterEvents.lua:3: attempt to index global 'rollercoaster' (a nil value)
[20/01/2009 10:10:51] Warning: [Event::loadScript] Can not load script. data/actions/scripts/rollercoaster.lua

prosz? o pomoc
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

u mnie te? cienko z angolem, moglby ktos przetlumacyzc to readmy?
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

u mnie te? cienko z angolem, moglby ktos przetlumacyzc to readmy?


Hmmm...prosze:
Kod:
Opracowane przez skrypt Colex
[actions.xml]
<action fromid="7131" toid="7132" script="RollerCoaster.lua"/>
[/ actions.xml]
[ActionIDs nie trem]
1001 i 1002 -> poci?gu Actionid, 1001 rozpoczyna si? po jednej stronie i 1002 zacznie innych
[Poci?g Utwory "ActionIDs]
1001 -> Hamulce (zmniejszenie szybko?ci)
1002 -> Wirnik (Zwi?kszenie pr?dko?ci)
[Dodatkowe funkcje, kt?re mo?na u?y? w RollerCoasterEvents.lua]
getSpeed (cid)
setSpeed (cid, newSpeed)
[Informacje dodatkowe]
W Rollercoaster skrypt zosta? opracowany w OTServer 8,1
ale to ?atwe do aktualizacji identyfikatory do dowolnej wersji tylko przez edycj? 2 zmienne:
lokalnych TRAINS = (7131, 7132)
wszystkich lokalnych = (7121, 7122, 7123, 7124, 7125, 7126, 7133, 7134, 7135, 7136)
"lokalnych TRAINS" zapisuje 2 poci?gu id, my?l?, ?e nie ma problemu w sprawie uaktualnienia, ?e ...
"lokalnych wszystkich" zapisuje utwory 'id, po prostu do jego aktualizacji zgodnej z ids identyfikatory wersji u?ywasz.

Przet?umaczone przez google.pl
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

Dzia?a ;] to jest super :)
Nic nie laguje ;]
Radze zrobi? pr?dko?? 10 min a max 3 ;] i zrobi? 0 exit i 0 enter bo wtedy b?dzie odrazu jecha? i wysiada? a tak to trzeba czeka? ;]
THX Za skrypta
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

moglby mi ktos pomoc bo skopiowalem to co bylo napisane i mi nie dziala a testowalem na 8.4 tfs i 8.0 moze chodzi o to ze w readme bylo 1001 e 1002 -> Train's Actionid, 1001 starts to one side and 1002 starts to the other i nie wiem co z tym zrobic prosze o pomoc :D
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

Kto powie gdzie wpisac jakie id to dam reputa
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

Wystarczy tylko do ActionID w?zka wpisac 1001 lub 1002:) w zale?nosci 1001 (wozek jedzie w prawo i w d??) 1002 (wozek jedzie w lewo i do g?ry). Mam nadzieje, ze wielu pomog?em ;) pamietajcie ze na pocz?tku i na ko?cy ma byc ta taka"banda" do hamowania ;)
 
Odp: [8.x] Rollercoaster System

Odp: [8.x] Rollercoaster System

a ten kod z Readme: to gdze to trzeba wkleic??
:P
Tego si? nigdzie nie wkleja.To jest taki komentarz do skryptu.

W OTSie RoXoR jest to,fajny bajer to urozmajcenia gry.Jednak w konsoli wyst?puj? b??dy przez ten skrypt.

Mimo to jak najbardziej polecam :up:
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

Daj kto? jeszcze raz filmik, bo poprzedni nie dzia?a :)
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

Mi Nie Dzia?a :( Powiedzcie Jak To Sie Robi.
Pozdrawiam
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

widze ze nikt niepotrafi pomoc ... gdzie ID 1001 wpisac i 1002 ;/
powie ktos jak od 0 zrobic ta kolejke tory wagony itd?i ACTION ID
Mam Blad Gdy Klikam Na Wagon Z ACTION ID 1001 Lub 1002

Kod:
Lua Script Error: [Action Interface]
data/actions/scripts/RollerCoaster.lua:onUse

attempt to index a number value
dofile('data\\actions\\scripts\\RollerCoasterEvents.lua')
local TRAINS = {7131, 7132}
local all = {7121, 7122, 7123, 7124, 7125, 7126, 7133, 7134, 7135, 7136}
local ACTION_TRAIN = {1001, 1002}
local RAILS = {
{id = all[1], dirs = {{dir = SOUTH, out = 2},{dir = NORTH, out = 2}}},
{id = all[2], dirs = {{dir = EAST, out = 1},{dir = WEST, out = 1}}},
{id = all[3], dirs = {{dir = EAST, out = 1},{dir = SOUTH, out = 2}}},
{id = all[4], dirs = {{dir = WEST, out = 1},{dir = SOUTH, out = 2}}},
{id = all[5], dirs = {{dir = EAST, out = 1},{dir = NORTH, out = 2}}},
{id = all[6], dirs = {{dir = WEST, out = 1},{dir = NORTH, out = 2}}},
{id = all[7], stop = 1},
{id = all[8], stop = 1},
{id = all[9], stop = 1},
{id = all[10], stop = 1},
}
local SLOW = 500
local FAST = 200
local INCREASE = 50
local DECREASE = 50
local DOWN_INCREASE = 450
local UP_DECREASE = 155
local INFOS = {}
TRUE = 1
FALSE = 0
function getRail(pos)
local stack = 1
local found = 0
repeat
pos.stackpos = stack
rail = getThingfromPos(pos)
if (rail.itemid == 0) then break end
for i, r in ipairs(RAILS) do
if (rail.itemid == r.id) then
found = 1
break
end
end
stack = stack + 1
until (found == 1)
return rail
end
function moveTrain(cid)
params = INFOS[cid]
pos = getCreaturePosition(cid)
rail = getRail(pos)
dir = -1
for i,r in ipairs(RAILS) do
if (rail.itemid == r.id) then
if (RollerCoaster:onMove(cid, rail, r, pos) == FALSE) then table.remove(INFOS, cid) return 1 end
if (r.stop ~= nil) then
if (r.stop == 1) then
RollerCoaster:onExitQuery(cid)
addEvent(exitTrain, 2000, cid)
return 1
end
end
change = rail.actionid - 1000
power = 0
power = change
doChangeType(cid, r.id, INFOS[cid].beforeid)
info = r.dirs[INFOS[cid].type]
dir = info.dir
if ((power == 1) or (power == 2)) then
if (RollerCoaster:onChangeSpeed(cid, power) == TRUE) then
if (power == 2) then
INFOS[cid].speed = INFOS[cid].speed - INCREASE
elseif (power == 1) then
INFOS[cid].speed = INFOS[cid].speed + DECREASE
end
end
end
if (INFOS[cid].currZ ~= pos.z) then
if (RollerCoaster:onChangeLevel(cid, INFOS[cid].currZ, pos.z) == TRUE) then
if (INFOS[cid].currZ > pos.z) then
INFOS[cid].speed = INFOS[cid].speed + UP_DECREASE
elseif (params.currZ < pos.z) then
params.speed = params.speed - DOWN_INCREASE
end
end
end
if (params.speed < 1) then params.speed = 1 end
params.currZ = pos.z
newid = TRAINS[info.out]
INFOS[cid].beforeid = r.id
break
end
end
if (dir ~= -1) then
doSetItemOutfit(cid, newid, -1)
doMoveCreature(cid, dir)
addEvent(moveTrain,params.speed,cid)
else
RollerCoaster:onExitQuery(cid)
addEvent(exitTrain, 2000, cid)
end
end
function exitTrain(cid)
table.remove(INFOS, cid)
RollerCoaster:onExit(cid)
doSetItemOutfit(cid, TRAINS[1], 0)
pos = getCreaturePosition(cid)
pos.y = pos.y - 1
doTeleportThing(cid, pos, 1)
mayNotMove(cid, 0)
end
function enterTrain(params)
if (RollerCoaster:onEnter(cid, params[2]) == TRUE) then
doSetItemOutfit(params[1], params[2], -1)
pos = getCreaturePosition(params[1])
table.insert(INFOS, params[1],{type = params.type, speed = SLOW, currZ = pos.z})
addEvent(moveTrain,1000,params[1])
end
end
function getSpeed(cid)
if (INFOS[cid].speed ~= nil) then return INFOS[cid].speed end
return FALSE
end
function setSpeed(cid, speed)
if (INFOS[cid].speed ~= nil) then INFOS[cid].speed = speed return TRUE end
return FALSE
end
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if (isInArray(ACTION_TRAIN, item.actionid) == TRUE) then
if (RollerCoaster:onEnterQuery(cid, item) == TRUE) then
doTeleportThing(cid, toPosition, 1)
mayNotMove(cid, 1)
addEvent(enterTrain,500,{cid, item.itemid, type=(item.actionid-1000)})
end
end
return TRUE
end
local change = {}
change[all[1]] = {all[3], all[4]}
change[all[2]] = {all[4], all[6]}
change[all[3]] = {all[1], all[4], all[6]}
change[all[4]] = {all[1], all[2], all[3], all[5], all[6]}
change[all[5]] = {all[4]}
change[all[6]] = {all[2], all[3], all[4]}
change[all[7]] = {}
change[all[8]] = {}
change[all[9]] = {}
change[all[10]] = {}
function doChangeType(cid, id, beforeID)
if (table.getn(change[id]) > 0) then
if (isInArray(change[id],beforeID) == TRUE) then
if (INFOS[cid].type == 1) then INFOS[cid].type = 2 else INFOS[cid].type = 1 end
end
end
end
czy Gdzies tutaj jest blad ? prosze o pomoc
zgory thx
 
Ostatnia edycja:
Odp: Rollercoaster System [8.x]

8.x tak? mi niedziala suuuper
tylko wywala blad
Lua Script Error: [Action Interface]
data/actions/scripts/RollerCoaster.lua:onUse
attempt to index a number value
 
Odp: Rollercoaster System [8.x]

kurwa ma? jak to zrobi??
Jebno?em action id 1002 do wagonika i trasa jest taka ?e zaczyna i ko?czy si? w tym samym miejscu co? takiego :
...................>>>>>>>>>
.................../\.............\/
START/KONIEC - -
..................../\..............\/
..................../\<<<<<<<\/
 
Status
Zamknięty.
Do góry