• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

problem ze spellem

Status
Zamknięty.

elo1989

Advanced User
Dołączył
Luty 12, 2009
Posty
211
Liczba reakcji
6
witam mam problem mianowicie moja grafika od spella ma rozmiar 3kratki na 3 cczyli razem 9 a wiec gdy uzywam tego czaru atak powstaje tylko w prawym dolnym rogu wiec jak zrobic by atak na tym effekcie byl 3x3? prosze o pomoc najlepiej dajcie jakis przyklad. lub cos
 
Odp: problem ze spellem

Takie co? masz w skrypcie na ten czar.

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}

3 - oznacza stoj?cego gracza
1- oznacza na ile kratek ma by? czar

A tutaj masz poradnik.



@down
Aaaa... no czaje, ale nie wiem jak zrobi? nie znam si? na tych pokemonach itd.. ; D
 
Ostatnia edycja:
Odp: problem ze spellem

kolego dzieki ale tyle to i ja wiem chodzi mi o cos innego mianowicie to jest moj czar
ff49ed4951f8521c.jpg

i chce aby na jednym obrazku atakowal 9 kratek jak zrobie ta metoda co mi napisales topojawia sie 9 oddama rasenganow i ja potrzebuje 1 z atakiem na 9 kratek...
 
Ostatnia edycja:
Odp: problem ze spellem

Kolego elo1989, bardzo mo?liwe ?e znam dla Ciebie rozwi?zanie. Znaczy, spotykam si? z tym pierwszy raz ale co? mi ?wita jak by to rozwi?za?. Spr?buj zrobi? co? podobnego (uwaga, nie daje r?ki uci?? ?e zrobi?em dobry kod) Ale skoro znasz podstawy to ?atwo sobie poprawisz b??dy.
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ICEDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, <twoja grafika>)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 0.5, 5, 5.0, 50)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ICEDAMAGE)

setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 0.5, 5, 5.0, 50)

arr1 = {
{0, 0, 0},
{0, 0, 1},
{0, 2, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
}

arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}


local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
setCombatArea(combat, area1)
setCombatArea(combat2, area2)

local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat, parameters.var)
end

local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end


function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat = combat, combat2 = combat2}

addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 0, parameters)

end

Prosz? daj zna? je?li to zadzia?a, bo sam jestem ciekaw. Mam nadziej? ?e rozumiesz na jakiej to dzia?a zasadzie, je?li nie, mog? Ci wyt?umaczy?. Ale my?l? ?e sam dojdziesz po kodzie - a wola?bym aby tak by?o gdy? nie chc? aby? zwraca? si? o pomoc za ka?dym razem gdy b?dziesz mia? now? grafik? spella ;)
 
Odp: problem ze spellem

siemka wiem juz zrobilem :) ten spell jakis czas te,u :D tyle ze mi z 10 elementow sie sklada... i poprostu trzebaby bylo na combat1 ustawic nazwe magic effect a na reszte magic effect 255 czyli none :D:D i pojawia sie tylko 1 oodama rasengan a atakuje 3x3 :P) ale dzieki za pomoc:))
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry