• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Kondycja odporno?ci

olgierd555

Senior User
Dołączył
Maj 28, 2008
Posty
650
Liczba reakcji
21
witam!
moj problem jest latwy do opisania i pewnie trudny do zrobienia, ale mysle, ze da rade zrobic.
otuz szukam skryptu na kondycje, ktore redukuje lub zwieksza obrazenia od danego (podanego w skrypcie czaru) zywiolu
 
Odp: Kondycja odporno?ci

Co? takiego trzeba zrobi? w C++ i to w dosy? ?atwy spos?b. No chyba ?e jest jaka? funkcja w nowszych silnikach typu onAttack(i tu co? z damagem).

Jak potrafisz kompilowa? to powiem Ci jak zrobi? jak nie potrafisz mog? ci to skompilowa? za op?ata smsow? je?eli u?ywasz TSF.

Pozdro!
 
Odp: Kondycja odporno?ci

umiem skompilowac, ale nie umiem skrypta tego zrobic, nie umiem c++
 
Odp: Kondycja odporno?ci

Hmm, zastanawiaj?c si? mo?na by u?y? creaturescript, event'u:
Kod:
onAttack(cid, target)
cid -- atakuj?cy
target -- atakowany
To tego u?y? funkcji sprawdzaj?cych:
Kod:
local left_hand = getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_LEFT)
local right_hand = getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_RIGHT)
Sprawdzasz bro? jak? ma gracz.
Do tego w TFS stworzona jest tablica broni tzw enchantowanych, kt?r? mo?na specjalnie u?y? w tym skrypcie.Odsy?am do data/lib/constant.lua
A dodatkowe hity mo?na symulowa?, poprzez funkcje:
Kod:
doCreatureAddHealth(target, math.random(min, max)) -- w momencie gdy ma zadawa? mniej
doCreatureAddHealth(target, -(math.random(min, max))) -- w momencie gdy ma zadawa? wi?cej

Pozdrawiam,
Tairens
 
Odp: Kondycja odporno?ci

niewiem czy totaki latwy kod, ale chyba mnie nie zrozumiales, bo mi chodzi o kondycje.
kondycj? jest zatrucie, podpalenie, krzyzyki itp.
a chodzi mi dokladnie o kondycje, ktora dodaje lub odejmuje iles od odpornosci gracza na rozne zywioly.
np.:
zyce jakis czar, ktory dodaje t? kondycje, ktora daje 70 do odpornosci na ogien, energie i lod,
teraz rozumisz?
 
Odp: Kondycja odporno?ci

Wybacz ?le zrozumia?em przes?anie Twojego posta, a wi?c niby jest to
Kod:
getCreatureCondition(cid, condition)
Jednak do Twojego skryptu to nie wystarczy.
 
Odp: Kondycja odporno?ci

Dobra nie b?de t?umaczy? jak zrobi? now? kondycje bo mi si? nie chce(w poradniku o kondycji na mno?nik expa sobie zobacz)
Je?eli chodzi o te zmiejszone obra?enia to najpro?ciej b?dzie tak:
pod
Kod:
			if(target->hasCondition(CONDITION_MANASHIELD) && combatType != COMBAT_UNDEFINEDDAMAGE)
			{
				int32_t manaDamage = std::min(target->getMana(), damage);
				damage = std::max((int32_t)0, damage - manaDamage);
				if(manaDamage != 0)
				{
					target->drainMana(attacker, manaDamage);
					char buffer[20];
					sprintf(buffer, "%d", manaDamage);
					addMagicEffect(list, targetPos, NM_ME_LOSE_ENERGY);
					addAnimatedText(list, targetPos, TEXTCOLOR_BLUE, buffer);
				}
			}
Wklej sobie:
Kod:
			if(target->hasCondition(CONDITION_[COLOR="Red"]NAZWA KONDYCJI[/COLOR]) && combatType == COMBAT_FIREDAMAGE)
            damage = (damage * 80) / 100; //to 80 oznacza ile procent obrazen otrzyma> zamiast 100 np otrzymuje 80
Wklejenie tego jest proste jak drut ale w tym przypadku z g?ry ustalasz ile ma absorbowa? i jaki zywio?.
 
Odp: Kondycja odporno?ci

moglbym zrobic 100 kondycji, kazda inaczej robi, ale czy nie da sie okreslic w tym skrypcie, by w pliku czaru jakiegos okreslalo sie ile %
jak sie nie da, to napisz.
oczywiscie dzienkuje, ale 2x reputolca dac nimoge.
 
Odp: Kondycja odporno?ci

Da si? na 100% ale akurat w tym Ci pom?c nie mog? bo nigdy czego? takiego nie pr?bowa?em i by mi to zaje?o du?o czasu, a odpalam w?a?nie mojego otsa i po prostu nie mam czasu.
 
Odp: Kondycja odporno?ci

no wlasnie codo wklejania, to patrzylem na poradniki co do condycji expa i wlasnie niewiem w ktorym momencie przestac wklejanie, tak, abym nie zrobil czegos innego, akurat patrzyklem na poradnik kiro na otsofcie i tam bylo wszystko zlane i zmieszane
a na tym forum nie znalazlem
 
Odp: Kondycja odporno?ci

odsiwezam
ej wiem, ze jestes zajety, ale tylko powiedz, w jakich plikach mam dodac kondycje
tylko tyle mi wystarczy
 
Odp: Kondycja odporno?ci

Przekopiuj sobie z?b w z?b manashielda opr?cz tego w game.cpp i jeszcze 1 pliku gdzie musisz poda? liczb? 2x wi?ksz? od poprzedniej.
P.S nie wiem czy Ci dalej b?d? m?g? pomaga? bo chyba rezygnuje z tego forum bo to co robi? ci moderatorzy to jest ?miech na sali.
 
Do góry