• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Ugrys Suchara

Advanced User
Dołączył
Styczeń 24, 2009
Posty
281
Liczba reakcji
15
Witam!
Robi? Czary Na zam?wienie !
Zam?wienie Ma Wygl?da? Tak :

Nazwa Czaru :
Wygl?d Czaru :
?ywio? Czaru :
Ile Many :
Profesja :
Czyli NP :
Nazwa Czaru : Exevo Frigo Max Vis Hur
Wygl?d Czaru : Wiry takie Jak Exevo Gran Mas Frigo
?ywio? Czaru : Wiatr
Ile Many : 2000
Profesja : Palladyn , Sorcerer
Mini Poradnik Jak Zainstalowa? Czar Na Naszym OTS :
OTS\Tw?j OTS\data\spells\scripts Tworzymy Plik " Nazwa Czaru.lua " I Wklejamy Do Niego Kod Lua Kt?ry Zam?wi?e? u mnie.
Nast?pnie OTS\Tw?j OTS\data\spells\spells.xml ( Edytujemy Go Za Pomoc? Notatnika )
Szukamy Linijki
<!-- instant spells -->
Pod Ni? robimy Odst?p I w woln? linijk? wklejamy Kod Zam?wiony u mnie Wygl?da?o by to tak :
<!-- instant spells -->
<instant name="Nazwa Czaru" words="Nazwa" aggressive="0" params="1" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" function="summonMonster"><vocation id="2"/><vocation id="1"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/></instant>
I Pod Nowo Dodanym Czarem B?d? kolejne :P
Wystarczy Wej?? Na GM I Wym?wi? Exevo ....... . .... ...
Mile widziane Punkty Reputacji

By Ugry? Suchara
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Nie ten dzia?... Napisz w action.

Pozdrawiam,
Sassin
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Za?miecasz forum tylko. Prosz? o Usuni?cie, lub o przeniesienie tego tematu.:|
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Nazwa Czaru : Speed
Wygl?d Czaru :Jakikolwiek:)
?ywio? Czaru :?aden :)
Ile Many :500
Profesja : Knight/Palek
Czar ma dzia?a? tak ?e po u?yciu go, zwi?kszy nam atak o 2-3x, tzn fast attack w spellu:)
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Tworzysz Speed.lua Wklejasz :
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
local condition = createConditionObject(CONDITION_HASTE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000)
setConditionFormula(condition, 0.3, -30, 0.3, -30)
setCombatCondition(combat, condition)
function onCastSpell(cid, var)
doCombat(cid, combat, var)
end
Spells.xml
<instant name="Speed" words="Speed" selftarget="1" aggressive="0" lvl="18" maglv="7" mana="500" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="speed.lua"><vocation id="4"/><vocation id="3"/></instant>
PS: Niestety Z Fast Atakiem Zrobi? Nie umie ;/ Napisz do zaawansowanego Skryptera :P
Ale Na Speeda Prosze :D

Mord3rca@
Je?li zazdro?cisz innym ?e robi? co? lepiej ni? ty to nie musisz tego okazywa? poprzez g?upie posty :P
a Za?miecasz Forum Ty Bo Piszesz g?upoty ...
Z Pozdrowieniami Dla Twoich Wychowank?w Ma?olacie
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

nazwa czaru:Exevo gran mas mort exevo gran mas flam itp.
zrob te czary co widac na filmiku.
Niestety byl res charow a bylem w top i nie gram tam ale czary super.
Wejdz na roxor1337.zapto.org
zrob konto i zobacz te czary jak wala i zrob takie te od 1300 + :)
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Niestety Filmik?w Ogl?da? nie mog? poniewa? mam ograniczenie a jak ogl?dam filmy to mi szybko mb lec?
Prosz? zrobi? screena z czar?w wtedy mog? Ci zrobi?
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Nazwa Czaru : exura
Wygl?d Czaru : exurowy
?ywio? Czaru : heal
Ile Many : 20
Profesja : all (nawet no-voc)

Czar ten ma leczy? tak jak na rl tibi, a nie tak jak na tfs ten czar leczy 9 lvla za 2hp... ?al to jest.

Jak mo?esz to napisz go ?eby ?atwo by?o ustawi? sobie wz?r.

Pozdrawiam, Dragonas.
Ew, jak nie dam reputa to napisz do mnie na pw bo to by znaczy?o, ze zapomnia?em ;/
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Edytuj Light Healing.lua Zamie? na To :

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_HEALING)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETCASTERORTOPMOST, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISPEL, CONDITION_PARALYZE)

function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)
min = (level * 3 + maglevel * 3) * 0.5 - 35
max = (level * 3 + maglevel * 3) * 0.7

if min < 50 then
min = 50
end

return min, max
end

setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Spells.xml
<instant name="Light Healing" words="exura" selftarget="1" aggressive="0" lvl="9" maglv="1" mana="20" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" script="light healing.lua"><vocation id="2"/><vocation id="1"/><vocation id="3"/><vocation id="4"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/><vocation id="8"/><vocation id="7"/><vocation id="0"/></instant>
PS: Prosz? :D
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

chcialbym czar dla palladyna
ciezko mi go opisac ale sprobuje... jest to ten czar lecz chcialbym aby strzelal w ta strone w ktora patrze :D screena nie bede dawac bo czar jest kilku falowy
local acombat1 = createCombatObject()
local acombat2 = createCombatObject()
local acombat3 = createCombatObject()
local acombat4 = createCombatObject()
local acombat5 = createCombatObject()
local acombat6 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 27)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, 0, -1.4, 0)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 27)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, 0, -1.4, 0)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 27)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, 0, -1.4, 0)
local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 27)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, 0, -1.4, 0)
local combat5 = createCombatObject()
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 27)
setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, 0, -1.4, 0)
local combat6 = createCombatObject()
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 27)
setCombatFormula(combat6, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, 0, -1.4, 0)
arr1 = {
{0, 0, 3, 0, 0},
}
arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 2, 0, 0},
}
arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 2, 0, 0},
}
arr4 = {
{1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 2, 0, 0},
}
arr5 = {
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 2, 0, 0},
}
arr6 = {
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 2, 0, 0},
}
local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
local area5 = createCombatArea(arr5)
local area6 = createCombatArea(arr6)
setCombatArea(acombat1, area1)
setCombatArea(acombat2, area2)
setCombatArea(acombat3, area3)
setCombatArea(acombat4, area4)
setCombatArea(acombat5, area5)
setCombatArea(acombat6, area6)
function onTargetTile(cid, pos)
doCombat(cid,combat1,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile2(cid, pos)
doCombat(cid,combat2,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile3(cid, pos)
doCombat(cid,combat3,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile4(cid, pos)
doCombat(cid,combat4,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile5(cid, pos)
doCombat(cid,combat5,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile6(cid, pos)
doCombat(cid,combat6,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(acombat1, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")
setCombatCallback(acombat2, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile2")
setCombatCallback(acombat3, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile3")
setCombatCallback(acombat4, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile4")
setCombatCallback(acombat5, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile5")
setCombatCallback(acombat6, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile6")
local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat3, parameters.var)
end
local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat4, parameters.var)
end
local function onCastSpell5(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat5, parameters.var)
end
local function onCastSpell6(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat6, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var}
addEvent(onCastSpell1, 100, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 300, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 500, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 700, parameters)
addEvent(onCastSpell5, 900, parameters)
addEvent(onCastSpell6, 1100, parameters)
end
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Ja Bym Poprosila Takie Cos Jak

Nazwa : Kontrol Haste
Wyglad: Wybuchy all rzywiol?w ale o tak
000020
010300
040100
020300
000200
001000

0 -nic
1 - ogien
2- lud
3- ziemia itp
wiesz o co chodzi nie ?
ale mi chodzi by bylo all wolne ( ZWOLNIONE )
i wiecej niz na rysunku ;p
DLA KAZDEGO
i tyle:thx::thx::thx:
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

to tak ja chce troche czar?w ;p
pierwszy :
Nazwa Czaru :Exori knight
Wygl?d Czaru : r?zne koloryy exori cos wielkosci gfb
?ywio? Czaru :exori nie wiem jak to inczaej nazwac
Ile Many :200
Profesja : Knight

Drugi
Nazwa Czaru : Exevo druid
Wygl?d Czaru : Cos wielkosci gfb
?ywio? Czaru :Na przemian l?d i Tera
Ile Many : 350
Profesja : Druid

Trzeci:
Nazwa Czaru :Exevo Sorc
Wygl?d Czaru :cos wilkosci gfb
?ywio? Czaru :na przemian ogien i ziemia
Ile Many :350
Profesja : Sorcorer

Czwarty
Nazwa Czaru : Exori Pal
Wygl?d Czaru : cos fiwlkosci gfb
?ywio? Czaru :taki jak exori san i z??te exori na przemian
Ile Many :250
Profesja : Paladin

Jesli zrobisz bym by? bardzo wdzi?czny : ) Pozdro.;)
 
Odp: Czary Na zam?wienie 8.1 Wzwysz

Ja prosze o:
Nazwa Czaru :Exevo Gran Mas Mort
Wygl?d Czaru : wielkosc np jak exevo gran mas vis
?ywio? Czaru :mort i grafika nr 39
Ile Many : 1500
Profesja : Ed i Ms
Powodzenia:p
 
Do góry