Witam. Dzisiaj przedstawiam Wam Serek Event.
Opis: Po wpisaniu /serek go losuje si? jedzenie. Je?eli przed graczem wypadnie ser to teleportuje go do okre?lonej pozycji.
Wiem, ?e kod jest w uj nie optymalny, ale dopiero si? ucz?, a moje plany si? zmieni?y i pewnie usun??bym ten kod
Wi?c daje go Wam za darmo
Opis: Po wpisaniu /serek go losuje si? jedzenie. Je?eli przed graczem wypadnie ser to teleportuje go do okre?lonej pozycji.
Code:
local ustawienia = {
items = {2672, 2362, 2671, 2666, 2696}, -- Lista jedzenia
}
function onSay(cid, words, param)
if(param == '') then
return true
end
if(param == 'go') then
return addEvent(spawnItem, 1)
end
end
function spawnItem(created)
local smiec = ustawienia.items[math.random(1, #ustawienia.items)]
local smiec2 = ustawienia.items[math.random(1, #ustawienia.items)]
local smiec3 = ustawienia.items[math.random(1, #ustawienia.items)]
local smiec4 = ustawienia.items[math.random(1, #ustawienia.items)]
local smiec6 = ustawienia.items[math.random(1, #ustawienia.items)]
local smiec7 = ustawienia.items[math.random(1, #ustawienia.items)]
local smiec8 = ustawienia.items[math.random(1, #ustawienia.items)]
doCreateItem(smiec, 1, {x=996, y=997, z=5}) -- Gdzie ma si? losowa? jedzenie (pozycja)
doCreateItem(smiec2, 1, {x=997, y=997, z=5}) -- Gdzie ma si? losowa? jedzenie (pozycja)
doCreateItem(smiec3, 1, {x=998, y=997, z=5}) -- Gdzie ma si? losowa? jedzenie (pozycja)
doCreateItem(smiec4, 1, {x=999, y=997, z=5}) -- Gdzie ma si? losowa? jedzenie (pozycja)
doCreateItem(smiec6, 1, {x=1001, y=997, z=5}) -- Gdzie ma si? losowa? jedzenie (pozycja)
doCreateItem(smiec7, 1, {x=1002, y=997, z=5}) -- Gdzie ma si? losowa? jedzenie (pozycja)
addEvent(won, 250)
addEvent(remove, 500)
end
function won()
local pos = {x=1002,y=1001,z=7} -- Pozycja temple
if(getTileItemById({x=996, y=997, z=5}, 2696).itemid == 2696) then -- Na jakiej pozycji ma byc serek, aby wywalilo gracza z pozycji nizej
if isPlayer(getTopCreature({x= 996, y = 995, z = 5}).uid) then -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
return doTeleportThing(getTopCreature({x= 996, y = 995, z = 5}).uid, pos) -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
end
end
if(getTileItemById({x=997, y=997, z=5}, 2696).itemid == 2696) then -- Na jakiej pozycji ma byc serek, aby wywalilo gracza z pozycji nizej
if isPlayer(getTopCreature({x= 997, y = 995, z = 5}).uid) then -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
doTeleportThing(getTopCreature({x= 997, y = 995, z = 5}).uid, pos) -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
end
end
if(getTileItemById({x=998, y=997, z=5}, 2696).itemid == 2696) then -- Na jakiej pozycji ma byc serek, aby wywalilo gracza z pozycji nizej
if isPlayer(getTopCreature({x= 998, y = 995, z = 5}).uid) then -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
doTeleportThing(getTopCreature({x= 998, y = 995, z = 5}).uid, pos) -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
end
end
if(getTileItemById({x=999, y=997, z=5}, 2696).itemid == 2696) then -- Na jakiej pozycji ma byc serek, aby wywalilo gracza z pozycji nizej
if isPlayer(getTopCreature({x= 999, y = 995, z = 5}).uid) then -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
doTeleportThing(getTopCreature({x= 999, y = 995, z = 5}).uid, pos) -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
end
end
if(getTileItemById({x=1000, y=997, z=5}, 2696).itemid == 2696) then -- Na jakiej pozycji ma byc serek, aby wywalilo gracza z pozycji nizej
if isPlayer(getTopCreature({x= 1000, y = 995, z = 5}).uid) then -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
doTeleportThing(getTopCreature({x= 1000, y = 995, z = 5}).uid, pos) -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
end
end
if(getTileItemById({x=1001, y=997, z=5}, 2696).itemid == 2696) then -- Na jakiej pozycji ma byc serek, aby wywalilo gracza z pozycji nizej
if isPlayer(getTopCreature({x= 1001, y = 995, z = 5}).uid) then -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
doTeleportThing(getTopCreature({x= 1001, y = 995, z = 5}).uid, pos) -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
end
end
if(getTileItemById({x=1002, y=997, z=5}, 2696).itemid == 2696) then -- Na jakiej pozycji ma byc serek, aby wywalilo gracza z pozycji nizej
if isPlayer(getTopCreature({x= 1002, y = 995, z = 5}).uid) then -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
doTeleportThing(getTopCreature({x= 1002, y = 995, z = 5}).uid, pos) -- Na jakiej pozycji ma byc gracz, aby go wywalilo
end
end
end
function remove()
doCleanTile({x=996, y=997, z=5}, false) -- Pozycja jedz
doCleanTile({x=997, y=997, z=5}, false) -- Pozycja jedzenia (usuwa po 500ms)
doCleanTile({x=998, y=997, z=5}, false) -- Pozycja jedzenia (usuwa po 500ms)
doCleanTile({x=999, y=997, z=5}, false) -- Pozycja jedzenia (usuwa po 500ms)
doCleanTile({x=1000, y=997, z=5}, false) -- Pozycja jedzenia (usuwa po 500ms)
doCleanTile({x=1001, y=997, z=5}, false) -- Pozycja jedzenia (usuwa po 500ms)
doCleanTile({x=1002, y=997, z=5}, false) -- Pozycja jedzenia (usuwa po 500ms)
end
Wiem, ?e kod jest w uj nie optymalny, ale dopiero si? ucz?, a moje plany si? zmieni?y i pewnie usun??bym ten kod
Wi?c daje go Wam za darmo