Odp: Przewodnik po lua!
w lua nie istnieje OO, istnieje programowanie kt?re jakby si? uprze? mo?na nazwa? obiektowym, ale na pewno nie obiektowo-orientowanym, gdzie w lua niby jest dziedziczenie, polimorfizm czy mo?e wska?niki, referencje?
Co do poradnika:
Return true - je?li zastosujemy "return false" to skrypt po prostu nie b?dzie dzia?a? tak jak b?dziemy chcieli.
Ko?czymy historyjk? typowym "the end'em" z tym, ?e tym razem omijamy "the" i wstawiamy tylko "end".
Co to za bzdura kompletna? A je?eli chc? napisa? sobie funkcj? logiczn? to zwr?cenie false spieprzy mi program, we? najlepiej usu? t? cz???.
Nie ucz ludzi zmiennych globalnych jak sam ich nie rozumiesz. Wszystko zale?y od zakresu w jakim dzia?amy, je?eli zmienna jest globalna wobec jednego skrypt to nawet je?eli wpisz? local przed ni? to i tak nie zmieni jej charakteru, umieszczona jest na pocz?tku skryptu i b?dzie dost?pna z ka?dego miejsca -.- Do tego dochodz? zmienne globalne dost?pne w ka?dym skrypcie, s? one ?adowane podczas startu silnika.
Do tego t?umaczysz p?tle nie wiedz?c czym s??! Przecie? to jest ?a?osne wr?cz.
P?tla to nic innego jak dzia?anie maj?ce na celu powt?rzenie okre?lonych czynno?ci w okre?lonej ilo?ci. Do tego brakuje dw?ch najwa?niejszych p?tli
Moja rada, nie ucz ludzi czego? w czym jeste? sam s?aby. Polecam ten poradnik:
Bo po przeczytaniu tego, a? szkoda s??w.